دبیر پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی :

۱۶۰ مقاله به پنجمین کنفرانس بین المللی وب رسید

160 مقاله به پنجمین کنفرانس بین المللی وب رسید
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا ، محمد جواد شایگان فرد امروز (سه شنبه ) در مراسم افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ اظهارکرد: در این کنفرانس، نرخ پذیرش شفاهی مقالات 31 در صد است که به نسبت عدد خوبی محسوب می شود.
وی افزود: از اولین سال برگزاری کنفرانس وب پژوهی تا کنون به ترتیب هر سال 130، 150، 148، 120 و 160 مقاله ای دانشگاه مختلف ایران و جهان به این همایش ارسال شده است.
به گفته شایگان فرد، کیفیت محتوای مقالات از دور اول کنفرانس تا کنون رشد تدریجی داشته است.
این دبیر کنفرانس به افزایش تعداد مقالات انگلیسی اشاره کرد و یادآور شد: مقالات فارسی در اولین دوره برگزاری کنفرانس 85 درصد کل آثار را تشکیل می داد اما امسال تعداد مقالات فارسی به 40 درصد رسیده است.
شایگان فرد معتقد است که تعداد بیشتر مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی از دانشگاه های سطح یک بین المللی و ملی ارسال شده است.
وی 14مقاله را متعلق به مرکز تحقیقات مخابرات ایران، 12مقاله دانشگاه تهران، 9 مقاله دانشگاه شهید بهشتی، 9 مقاله دانشگاه الزهرا، 7 مقاله واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد، 6 مقاله امیرکبیر و 6 مقاله دانشگاه علم صنعت دانست.
به اعتقاد دبیر کنفرانس، گرچه امسال تعداد مقالات خارجی در کنفرانس افزایش نداشته اما مقالات ارسال شده از دانشگاه های مطرح دنیا مانند ukm مالزی، uet پاکستان ایزکس انگلیس است.
شایگان فرد به بازدید 127000 نفر از مقالات کنفرانس وب پژوهی در سیولیکا اشاره کرد یادآور شد: از 200 مقاله نمایه شده در 4 سال، نرخ متوسط بازدید هر مقاله 635 است.
وی ادامه داد: در 6 ماهه گذشته 165 مقاله فارسی 14610 بازدید و 9519 دانلود داشته است.
شایگان فرد همچنین در پایان از راه اندازی مجله بین المللی وب پژوهی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد خبرداد و گفت: تا کنون یک شماره از این مجله راه اندازی شده و قرار است دو شماره اختصاصی از مجله برای این کنفرانس منتشر شود.
*9491**1601**
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان