قهرمانی لالیگا، سرگیجه جدید در بارسلونا

بارسلونا شب گذشته با پیروزی ۰-۲ برابر آلاوس در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسا حالا تنها به سه امتیاز دیگر برای مسجل شدن قهرمانی اش نیاز دارد؛ با توجه به اینکه اکنون فاصله اش با اتلتیکو با یک بازی بیشتر، 12 امتیاز است و در بازی های رودررو نیز نتایج بهتری گرفته است. تنها 4 هفته تا پایان رقابت ها باقی مانده و این احتمال وجود دارد که همین امشب نیز قهرمانی بارسا قطعی شود.

در صورتی که اتلتیکو امشب نتواند در زمین خود از والنسیا حداقل یک تساوی بگیرد و در عوض شکست بخورد، بارسا عملا برای بیست و ششمین بار، فاتح لالیگا خواهد شد که هشتمین قهرمانی این تیم در یازده سال اخیر محسوب می شود.

کارلس آلنیا و نلسون سمدو، دو بازیکن بارسا شب گذشته در مصاحبه پس از بازی تاکید کردند که دوست دارند روز شنبه و در بازی با لوانته عنوان قهرمانی را کسب کنند و آن را در نوکمپ، کنار هواداران شان جشن بگیرند. هر دو علاقه ای به اینکه امشب قهرمانی شان مسجل شود، ندارند و در میان دیگر بازیکنان نیز وضعیت کم و بیش، همینگونه است. اتلتیکو اگر امشب و نیز شنبه آتی، دو بازی برابر والنسیا و سوسیداد را پیروز شود، بازی با لوانته برای بارسا اهمیت دو چندان پیدا خواهد کرد.

از سوی دیگر در صورت شکست اتلتیکو در بازی امشب و قطعی شدن قهرمانی بارسا، بازی شنبه بلوگرانا تشریفاتی خواهد شد و ارنستو والورده به سبب در پیش بودن بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول، می تواند با فراغ بال به بسیاری از ستاره های تیمش استراحت بدهد تا سرحال و قبراق به لیگ قهرمانان برسند.

لذت جشن قهرمانی در نوکمپ یا استراحت به ستاره ها برای لیورپول؛ شما به عنوان هوادار بارسا کدام را ترجیح می دهید؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان