رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور خبرداد

ارائه سه میلیون گواهی پزشکی قانونی در سال گذشته

شجاعی به ارائه نزدیک به سه میلیون گواهی پزشکی قانونی در سال گذشته اشاره کرد و از ورود ٥٠ هزار نمونه از مجرمان سابقه دار زندان‌ها در بانک هویت ژنتیک، خبرداد.

ارائه سه میلیون گواهی پزشکی قانونی در سال گذشته / ورود ٥٠ هزار نمونه از مجرمان سابقه دار زندان‌ها در بانک هویت ژنتیک / تهیه 15 دستگاه توسط مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمد شجاعی که در جمع مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور سخن می‌گفت با بیان اینکه پزشکی قانونی یکی از سازمان‌های افتخارآفرین کشور است، گفت: پزشکی قانونی سازمانی توانمند و تخصصی است که علی‌رغم تنگنا‌های بودجه‌ای در سال گذشته کار تخصصی خود را به بهترین نحو ممکن ارائه کرد و به موفقیت‌هایی چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست یافت.

وی همچنین از ورود ٥٠ هزار نمونه از مجرمان سابقه دار زندان‌ها به بانک هویت ژنتیک کشور طی یک ساله گذشته خبر داد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین از تهیه نزدیک به پانزده دستگاه توسط مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی خبر داد و بیان داشت: باید بتوانیم در سال رونق تولید موفق به تامین نیازمندی‌های خود در بخش تجهیزات آزمایشی در داخل کشور شویم.

شجاعی با بیان اینکه به طور مداوم در حال ارائه طرح‌هایی برای تسهیل امور مردم هستیم که اجرای طرح دادپزشک از جمله آنهاست، گفت: مراجعه به پزشکی قانونی با اجرای این طرح کاهش یافته است.

وی همچنین با بیان اینکه در سال ٩٧ درصدی از کمبود نیرو را با استخدام‌های جدید جبران کردیم، افزود: بزرگترین خدمت در شرایط فعلی تسهیل در امور مردم است که این امر در گرو وجود نیروی متخصص در مجموعه است.

شجاعی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران با زحمت‌ها، فداکاری‌ها و خون‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس به ثمر نشسته و اگر کسی مسئولیتی به عهده می‌گیرد این پست برای ارائه خدمت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان