افضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

توزیع بیش از ۶ میلیون غذای گرم در استان‌های سیل زده

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در مجموع بیش از ۶ میلیون غذای گرم در میان مردم استان‌های سیل زده توزیع شده است.

توزیع بیش از 6 میلیون غذای گرم در استان‌های سیل زده

یوسف افضلی معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین اقدامات موکب‌های اربعین در مناطق سیل زده اظهار کرد: به دلیل مساعدتر شدن شرایط در استان‌های سیل زده، نیازها نیز کمتر شده است و در حال حاضر در استان لرستان 20، خورستان 54 و گلستان یک موکب وجود دارد.

وی با بیان اینکه نیاز به غذای گرم نیز کمتر شده است، بیان کرد: تا به امروز در مجموع 6 میلیون و 410 هزار و 833 پرس غذای گرم در میان مردم مناطق سیل زده توزیع شده است.

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: شرایط در استان‌های سیل زده عادی شده است و موکب‌ها تا هر لحظه‌ای که نیاز باشد در مناطق سیل زده حضور خواهند داشت.

افضلی با اشاره به حضور موکب‌های فنی برای ارائه خدمات فنی در مناطق سیل زده گفت: تا کنون حدود 24 هزار قالی در استان لرستان توسط این موکب‌ها شسته شده و همچنین اقدامات لازم برای خروج گل و لای از منازل مردم و تعمیرات لوازم خانگی آن‌ها توسط نیرو‌ها نیز صورت گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان