داوید سیلوا:

شش تایی کردن یونایتد در تاریخ ثبت خواهد شد!

داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، در مورد دیدار امشب با منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هشت سال قبل و در دیداری فراموش نشدنی، شاگردان روبرتو مانچینی موفق شدند با شش تیم سر الکس فرگوسن را تحقیر کنند و داوید سیلوا که در آن دیدارهای یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، معتقد است اهمیت دربی منچستر در سال های بواسطه قدرت یافتن سیتی افزایش یافته است.

 

داوید سیلوا گفت: "ما احترام زیادی برای یونایتد قائل بودیم و فکر می کنم شما نیز می توانید این موضوع را تصدیق کنید. اما پس از سال دوم همه چیز شروع به تغییر کرد و حالا یونایتد نیز به ما احترام می گذارد.

 

 

حالا دربی منچستر بزرگتر و بزرگتر شده است و شما می توانید تاثیر پیروز شدن در این دیدار را در همه جهان مشاهده کنید. صادقانه بگویم شرایط طی این سالها بهتر شده و ما امیدواریم که این روند ادامه یابد.

 

پیروزی 1-6 برابر یونایتد؟ ما در این سالها در بسیاری از دیدارها با یونایتد پیروز شده ایم و خاطرات زیادی وجود دارد. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در آن دیدار هم پاس گل دادم و هم دروازه یونایتد را باز کردم.

 

پیروزی 6-1 در الدترافورد بخشی از تاریخ خواهد بود، ما یک بازی فوق العاده ارائه داده و گل های زیادی به ثمر رساندیم و این نتیجه برای همیشه در تاریخ خواهد ماند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان