احداث سیل بند ۷۰۰ متری در منطقه بردسکن توسط سپاه

خبرگزاری تسنیم: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از احداث دژی به طول 700 متر در منطقه بردسکن استان خراسان رضوی برای مقابله با سیل در این منطقه خبر داد.

وی افزود: این دژ در منطقه دهان قلعه بردسکن و به طول 700 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 3 متر احداث شده است و هدف از آن جلوگیری از سیلاب در منطقه بردسکن و حومه آن است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای مقابله با سیلاب یادآور شد : یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده ترمیم سیل بندهای کنار جاده منطقه دهان قلعه بردسکن بوده است. همچنین لودرها و بولدوزرهای گروه 47 سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور مشغول امدادرسانی هستند.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه همچنین ارتباط بین 10 روستای حومه شهر بردسکن با این منطقه را برقرار کرده و تلاش ما ترمیم سیل بندهای اطراف منطقه بردسکن است.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور به خصوص استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان یادآور شد: آماده‌ایم تا هر زمان که لازم باشد هر اقدامی را برای مقابله با سیل و کمک به مردم عزیز شرق و جنوب شرق کشور انجام دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان