خورخه سامپائولی:

لیونل مسی از بازی کردن برای آرژانتین رنج می برد

خورخه سامپائولی، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، در مورد روزهای تلخ لیونل مسی در اردوی این تیم صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین چند ماه قبل و در تورنمنتی که هرگز خوشایند هوادارانش نبود، در نهایت در مرحله یک هشتم و با شکست 2-4 برابر فرانسه از جام جهانی 2018 کنار رفت و سامپائولی که در آن مقطع انتقادات فراوانی را تحمل می کرد، از دشواری شرایط برای لیونل مسی و ناراحتی وی صحبت کرده است.

 

سامپائولی گفت: "من بهترین بازیکن جهان را تمرین می دادم. نمی دانم لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است یا خیر، اما وی تمام رکوردها را شکسته و 600 گل در سطح اول فوتبال اروپا به ثمر رسانده است، اما تا او به کشور خود می رسد، همه از وی انتقاد می کنند.

 

 

فراتر از توانایی های فنی، مسی یک انسان بزرگ است و آرژانتینی ها نیز علاقه دارند به اندازه طرفداران بارسلونا از بازی مسی لذت ببرند. مسی نیز از این موضوع بسیار رنج می برد زیرا نمی توانست تمام توانایی هایش را در تیم ملی آرژانتین نیز نشان دهد و انگار مردم کشور ما نیز از ناکامی بیشتر از موفقیت لذت می برند.

 

آینده؟ مربیگری در آمریکای جنوبی تقریبا برایم غیرممکن است زیرا بهترین بازیکنان تیم ما در اروپا هستند و ما نمی توانیم برای مدت زمان طولانی با آنها صحبت کنیم و ما برای انتقال فلسفه و ارزش های مربیگری خود به آنها فرصت بسیار کوتاهی در اختیار داریم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان