خودم ژوزه را دوست دارم؛

وقتی مورینیو مرزهای خودستایی را جا به جا کرد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، احتمال بازگشت سریع به لیگ برتر را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نام بسیاری از تیم های مطرح اروپایی به عنوان مقصد فصل بعد سرمربی پرافتخار پرتغالی مطرح شده و هنوز مشخص نیست تیم بعدی آقای خاص چه خواهد بود. حالا او در مورد شخصیت خود و انتقاداتی که همیشه از وی شده صحبت کرده است.

 

مورینیو گفت: "من در لندن هستم، اما فکر نمی کنم مقصد بعدی من در لیگ برتر باشد. عناوینی من در گذشته برنده شده ام تضمین موفقیت من است و انکار آن حتی از سوی کسانی که همه کار برای فراموش کردن دستاورد های من انجام می دهند، امکان پذیر نیست.

 

آخرین جامی که فتح کردم لیگ اروپا بود که یک و نیم سال پیش رخ داد اما بعضی ها فکر می کنند این موفقیت مربوط به 20 سال پیش بوده است. آخرین فینالی که تیم من بازی کرد فینال جام حذفی بود و به هشت ماه گذشته بازمی گردد، اکنون من برای آینده آماده هستم.

 

 

فکر نمی کنم این چند ماهی که از دنیای مربیگری دور بوده ام وقت خودم را تلف می کردم، زیرا من برای 18 سال عملا بدون توقف فعالیت کرده ام و در این شرایط شما وقتی که جایی اشتباه می کنید، معمولا وقت زیادی برای فکر کردن ندارید، پس هر روز این چند ماه استراحت برای من خیلی مفید بوده است.

 

مشکلات با پل پوگبا در اولدترافورد؟ من می توانم کیفیت، دانش، تجربه و جاه طلبی بی پایانی را به ارمغان بیاورم. اما بعد از شکست، من از کار کردن با بازیکنانی که جاه طلبی کمتری از من دارند، وحشت زده می شوم.

 

منتقدانم می گویند ژوزه مردی عاطفی بوده و بسیار در مورد دیگران فکر می کند. مورینیو یک مربی عملگرا، هوشمند و سلطه گر است اما من این ژوزه را به عنوان یک شخص دوست دارم و حیف که مردم من را بیشتر به عنوان یک مربی می شناسند تا یک انسان.

 

بازیکنان چگونه من را در یک کلمه را توصیف می کنند؟ شاید برخی کلمات مناسبی در موردم به کار نبرند. چرا آنها باید من را انتخاب کنند؟ برای کسب  پیروزی، زیرا من از آنها مستقیما می پرسم که اگر می خواهید برنده شوید به یک شرط این اتفاق رخ می دهد، سپس ما می توانیم با هم صحبت کنیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان