معرفی هیوندای ix۲۵ جدید؛ کراس اووری کامپکت با ظاهری جسورانه

هیوندای نمایشگاه خودروی شانگهای را برای رونمایی از کراس اوورهیوندای ix۲۵ جدید انتخاب کرده است. نسل دوم این کراس اوور کامپکت کوچک که در بازارهای جهانی با نام هیوندای کرتا شناخته می‌شود، طراحی جسورانه‌تری نسبت به نسل قبلی خودش دارد

هیوندای نمایشگاه خودروی شانگهای را برای رونمایی از کراس اوورهیوندای ix25 جدید انتخاب کرده است. نسل دوم این کراس اوور کامپکت کوچک که در بازارهای جهانی با نام هیوندای کرتا شناخته می‌شود، طراحی جسورانه‌تری نسبت به نسل قبلی خودش دارد.
نسل جدید هیوندای ix25 از جلوپنجره‌ جدید این شرکت که در هیوندای پالیسید و دیگر مدل‌های جدید این کمپانی دیده بودیم بهره می‌برد. چراغ‌های جلوی الهام گرفته شده از هیوندای کونا هستند، و چراغ‌های عقب هم شبیه آن‌ها طراحی شده‌اند احتمالا اولین چیزی است که نظر کسانی که هیوندای ix25 جدید را برای اولین بار می‌بینند به خودش جلب می‌کند.
بقیه‌ی بخش‌های خودرو کاملا مرسوم و سنتی به نظر می‌آیند. این کراس اوور کوچک همچنین شامل بخش‌های کوچکی مشابه با خودروهای آفرود مثل صفحه اسکید جلو و پوشش بدنه‌ی پلاستیکی هم می‌شود. به نظر می‌آید فاصله‌ی کف خودرو با زمین هم مقدار مناسبی باشد.
این خودروساز می‌گوید ix25 جدید کاملا برای بازار خودروی چین طراحی شده است، اما در این باره جزئیات بیشتری مطرح نکرده است. اما گزارشات حاکی از این هستند که این خودرو 30 میلیمتر طویل تر و 10 میلیمتر عریض‌تر از مدل قبلی است و فاصله‌ی دو محور آن هم 20 میلیمتر بیشتر از مدل قبلی بوده و ارتفاع آن برای داشتن ظاهر بهتر 7 میلیمتر کاهش یافته است.
فضای داخلی خودرو به لطف صفحه نمایش سرگرمی رسانه‌ای خودش ظاهر مدرن‌تری دارد که به خوبی جای کنسول مرکزی خودرو را پر کرده است. طراحی این صفحه نمایش بزرگ یادآور خودروهای تسلا است. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی پیشرانه‌ی این خودرو منتشر نشده است.
هیوندای علاوه بر ix25 جدید، از مدل جدید سوناتا مخصوص بازار چین هم رونمایی کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان