نشانه‌ی طلاق در مراسم عروسی که نمی دانید!

قبل از جدایی و طلاق بین زوج ها، چند نشانه بروز می‌کند. نشانه‌هایی که نزدیک شدن به پایان را هشدار می‌دهند. نشانه‌های زودرس جدایی در مراسم عروسی به چشم می‌خورند. این نشانه‌ها از چشم تیزبین عکاس‌ها که مسئولیت ثبت کوچکترین جزئیات رفتاری عروس و داماد را دارند، پنهان نمی‌ماند.

قبل از جدایی و طلاق بین زوج ها، چند نشانه بروز می‌کند. نشانه‌هایی که نزدیک شدن به پایان را هشدار می‌دهند. نشانه‌های زودرس جدایی در مراسم عروسی به چشم می‌خورند. این نشانه‌ها از چشم تیزبین عکاس‌ها که مسئولیت ثبت کوچکترین جزئیات رفتاری عروس و داماد را دارند، پنهان نمی‌ماند.

نشانه های طلاق

در این گزارش عکاس‌های ویژه جشن ازدواج از نشانه‌هایی می‌گویند که اگر در یک جشن عروسی باشد، در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، آن زندگی بیشتر از هفت سال طول نمی‌کشد.

۱. پرتاب کیک به صورت

حتماً در برخی کلیپ‌ها دیده اید که یکی از زوجین در مراسم عروسی برای شوخی و خنده، به صورت طرف مقابل تکه‌ای از کیک عروسی را پس از برش پرتاب می‌کند. بدون تردید، پیش از اقدام به چنین حرکتی باید جزئیات شخصیّتی شخص مورد نظر را بدانید و حداقل قبل از این حرکت با او هماهنگ کنید. یک عکاس می‌گوید شاهد بوده که اغلب ازدواج‌هایی که با پرتاب کیک بدون رضایت و اجازه گرفتن همراه بوده، سرانجام به طلاق منجر شده است.

۲. دعوا و بگو مگو

یک عکاس می‌گوید مجبور شده تا عکس عروس را تصحیح کند و یک لبخند دروغین روی صورت عروس قرار بدهد تا دعوای پشت پرده مراسم که باعث از قیافه افتادن عروس شده بود را مخفی کند.

با وجود اینکه مراسم ازدواج و جزئیات خسته کننده آن، اعصاب زوجین را به هم می‌ریزد، سبک تعامل برقرار کردن با فشار‌ها در چنین روز مهمی، اسرار زیادی را برملا می‌کند. این عکاس می‌گوید: شروع مثل این نشان می‌دهد که ازدواج هرگز ادامه نخواهد یافت.

۳. آرام بودن و کم صحبت کردن

همانطور که درگیری و جدال بین عروس و داماد در جشن عروسی نشانه خوبی نیست، آرام بودن افراطی و عدم برقراری ارتباط بین آن دو نیز علامت و نشانه خوبی به شمار نمی‌رود.

یک عکاس شاهد تجربه غافلگیر کننده‌ای در یک جشن ازدواج بوده است، او می‌گوید داماد بیشتر از ۱۰ کلمه صحبت نکرد، در حالی که عروس با هیجان زیادی در عروسی حاضر بوده و مشارکت فعّالی با مهمانان داشته است.

عروس می‌خواست روز ایده آلی داشته باشد، او حتی به خاطر اینکه همسرش در چند عکس اخمو بوده و لبخندی بر لب نداشته است به عکاسی مراجعه کرده بود، این عکاس می‌گوید: عروس و داماد مذکور پس از یک سال از هم جدا شدند.

۴. نادیده گرفتن سلایق یکدیگر

یکی از عکاسان می‌گوید در یکی از مراسم، داماد عکس‌هایی را می‌خواست که سرگرمی‌ها و فعالیت‌های مورد علاقه اش در آن‌ها پررنگ باشند، اما غافلگیری بزرگ برای عکاس زمانی بود که عروس هم نمی‌خواست داماد در عکس‌های او باشد، زیرا او موضوع کاملا متفاوتی را برای عکس در نظر داشت. عکاس می‌گوید وقتی عکس‌ها را آماده می‌کرده داماد با او تماس گرفته و گفته نیازی به عکس‌ها نیست، زیرا از همسرش جدا شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان