شهردار کرج مطرح کرد؛

قیر حکم طلا پیدا کرده

شهردار کرج گفت: یک تن قیر در حال حاضر سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که با ارزش افزوده، قیمت تمام شده آن به چهار میلیون تومان هم می‌رسد.

قیر حکم طلا پیدا کرده

به گزارش خبرنگار ایسنا، علی اصغر کمالی زاده در جلسه شورای اداری البرز که امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت در استانداری البرز برگزار شد به مشکل تأمین قیر اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود قیر حکم طلا را به خود گرفته چون بدون تأمین آن تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی مدیری شهری به مشکل می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: گرانی قیر باعث گرانی هزینه آسفالت معابر و خیابان‌ها شده و این موضوع را به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان تبدیل کرده است.

وی افزود: اگر صادرات نفت و مشتقات آن محدود شده تقاضا داریم این تولیدات را دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد تا خدشه‌ای به خدمات‌رسانی آنها در این حوزه وارد نشود.

کمالی زاده عنوان کرد: در روزهای ابتدایی سال شاهد بارش شدید باران در اکثر مناطق کشور بودیم و در برخی استان‌ها این شدت به قدری بود که به وقوع سیل منتهی شد. در کرج هم بارندگی‌ها به گونه‌ای بود که افراد مسن هم کمتر تجربه‌ای در این خصوص داشتند و به نوعی از شدت بارندگی‌ها غافلگیر شدند.

وی با اشاره به کمک مجموعه مدیریت شهری به هموطنان سیل زده توضیح داد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مجموعه مدیریت شهری به مناطق سیل زده ارسال شده و امید است بخشی کوچکی از خساراتی که سیل به این هموطنان ما وارد کرده را جبران کند.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به استفاده از راهکارهایی برای کاهش آلودگی هوا اضافه کرد: هر چند به دلیل بارندگی‌ها زمستان سال گذشته با پدیده وارونگی هوا مواجه نبودیم ولی نباید نسبت به این مساله به سادگی بگذریم چون تنفس در هوای آلوده تبعات جبران ناپذیری برای شهروندان و محیط زیست به همراه دارد.

شهردار کرج ادامه داد: برای کاهش آلودگی هوا باید با حساسیت بیشتری در خصوص توسعه سیستم حمل و نقل عمومی و برخورد با خودروهای آلاینده عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اضافه شدن 30 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: حدود 10 سالی بود که اتوبوس جدید به کرج اضافه نشده بود و با اضافه شدن این 30 دستگاه تور امید در دل شهروندان ایجاد شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان