مهاجری: در هر بازی از داوری ضربه خوردیم/ برای بازی با سایپا ۵ بازیکن را همراه نداریم

رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز پیش از بازی با سایپا گفت: وقتی بنا است داوری علیه ما باشد شاهکاری داوری محسوب می‌شود.

مهاجری: در هر بازی از داوری ضربه خوردیم/ برای بازی با سایپا 5 بازیکن را همراه نداریم

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار کرد: ما در طول لیگی که گذشت فراز و نشیب زیادی داشتیم و اشتباهات خودمان و داوری باعث شد تا نتیجه لازم را نگیریم. بازیکنان تمام تلاش خود را در بازی‌ها انجام می‌دهند. ما در بازی برابر استقلال بازی خوبی را انجام دادیم و در شرایط برابری بازی را واگذار کردیم. داوران ما واقعاً داوران خوبی هستند و داوران جوان هم می‌توانند از قضاوت بازی دربیایند. نکته من این است که زمانی که بنا است داوری علیه ما باشد شاهکاری داوری محسوب می‌شود اما ما زمانی که از استقلال گل خوردیم من خودم دیدم که باید به نفع تیم ما پنالتی اعلام می‌شد.

او ادامه داد: اگر می‌خواهی پیشرفت کنی، باید ضعف‌های خودمان را قبول کنیم. اشتباهات داوری ترمز یک تیم را می‌کشد. تنها بازی که مشکل نداشتیم از لحاظ داوری، بازی برابر نفت مسجد سلیمان بود چرا که داور باتجربه‌ای در مسابقه بود. من تحمل اینکه یک داور جوان دچار اشتباه شود را قبول می‌کنم اما چرا در 5 بازی باید یک داور جوان باشد. ما در هر بازی از داوری ضربه خوردیم. حتی از زمانی که تعداد داوران زمین را افزایش دادند، باید بررسی کرد که چقدر آن‌ها مؤثر ظاهر شدند. همانطور که انتخاب داوران لیگ حساسیت وجود دارد، امیدوارم در لیگ برتر هم چنین حساسیتی اعمال شود و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

مهاجری افزود: فیروز کریمی مربی باهوشی است و به نسبت نفراتی که داشت تاکتیکی را اتخاذ کرد تا نتایج لازم را بگیرد. سال گذشته هم نتوانست خوب نتیجه بگیرد و در این فصل هم به خاطر زمان کمی داشت نتوانست نتیجه بگیرد. وقتی تغییر در یک تیم ایجاد می‌شود، نیاز به زمان دارد. ما در بازی مقابل فولاد، 500 پاس رد و بدل کردیم که 60 درصد آن در زمین حریف بود و طبق آمار در خیلی از زمینه‌ها پیشرفت کردیم. من نمی‌توانم معجزه کنم اما می‌توانم پیشرفت را برای تیم رقم بزنم. وقتی می‌خواهی چیزی را به دست آوری، طبیعی است که بعضی چیزها را هم از دست می‌دهی. ما نوع تمرینات را تغییر دادیم و پرفشار تر کردیم. ما به دنبال ارائه فوتبال مالکانه هستیم و در نیمه اول بازی برابر استقلال نتوانستیم این کار را انجام دهیم اما در نیمه دوم به چیزی که می‌خواهیم برسیم. ما در خیلی پست‌ها نیاز به تقویت بازیکن داریم و باید بازیکنان کیفیت لازم را داشته لازم داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد هم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هم نتیجه لازم را بدست می‌آوریم.

او در ادامه اظهار کرد: در تیم‌هایی نه دغدغه صعود و سقوط دارد، بی انگیزه‌گی بازیکن را فرا می‌گیرد و راه‌حلش این است که در چند بازی، به بازیکنان جوان میدان دهیم که انگیزه بیشتری دارند. شهرهایی که نماینده بیشتری در لیگ برتر دارند کارشان راحت‌تر است. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس خیلی کمتر از تهران خارج می‌شود و کارشان از بابت راحت‌تر است. ما امروز چند بازیکن را در لیست 18 نفره خود قرار ندادیم تا به جوانان فرصت دهیم که اگر خوب کار کردند در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

مهاجری گفت: برای بازی فردا 5 بازیکن را به همراه نیاوردم و این مساله درون خانوادگی است و نام‌های این بازیکنان مشخص است. جوانانی که در تیم سایپا کار می‌کنند، کار را برای ما سخت می‌کند و به نظر من بازی فردا از بازی برابر سپاهان و پرسپولیس و استقلال سخت‌تر است. چرا که باید سه امتیاز این بازی را به دست آوریم تا در آخر فصل جزو تک رقمی‌های جدول باشیم. ما تمرینات لازم را انجام و امیدوارم برد خوبی به مردم تبریز کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان