طرز تهیه کیک مرغ

کیک مرغ غذایی است که همگی به احتمال زیاد حداقل یک بار آن را در مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف دیده‌ایم

طرز تهیه کیک مرغ

کیک مرغ غذایی است که همگی به احتمال زیاد حداقل یک بار آن را در مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف دیده‌ایم. این غذا را می‌توانید به روش‌های مختلفی درست کنید و بسته به سلیقه‌تان مواد مختلفی در آن بریزید. در صورتیکه می‌خواهید کیک مرغ رژیمی درست کنید می‌توانید سس مایونز را با ماست جایگزین کنید یا به نسبت بیشتری از ماست و مایونز سسی تهیه کرده و روی آن بریزید. می‌توانید با استفاده از خیار، شوید، خیارشور، گوجه، ذرت و غیره برای زیباتر کردن سفره‌تان به راحتی کیک مرغ را تزئین کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا نحوه درست کردن و تزئین کیک مرغ را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک مرغ

2 عدد سینه مرغ
1 بسته نان تست
2 عدد تخم مرغ
نصف لیوان خیارشور
1 لیوان گردو
1 لیوان پیازچه، جعفری و تره
نصف لیوان ماست خامه‌ای کاله
سس مایونز به مقدار لازم
نصف لیوان جعفری
نمک به مقدار لازم
 فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه کیک مرغ 

ابتدا باید سینه مرغ را به همراه ادویه بپزید، بعد از آنکه مرغ به خوبی پخته شد استخوان‌های آن را به دقت جدا کنید و گوشت مرغ را رشته رشته کنید یا داخل غذاساز بریزید و کاملا خرد کنید.
تخم مرغ پخته را هم خرد کنید، سبزی‌ها را شسته و خرد کنید و به همراه مایونز، ماست، ادویه‌ها و خیارشور و گردو‌های خرد شده به تخم مرغ‌ها افزوده و به خوبی مخلوط کنید.
اطراف نان تست را جدا کرده و تعدادی را کف ظرف مورد نظرتان بپینید، مقداری از مواد را روی آن پخش کنید و مجددا یک لایه نان روی آن قرار دهید و این کار را به ترتیب انجام دهید تا مواد تمام شود.
روی کیک را با سس مایونز بپوشانید تا مایونز به صورت لایه‌ای یکدست روی آن پخش شود، کیک مرغ را به مدت حداقل دو ساعت داخل یخچال نگهداری کنید.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان