ماهان شبکه ایرانیان

سودآوری هیوندای موتورز مرهونِ کدام بازار است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به آنکه این روزها شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و خودروسازی در انتهای سه ماهه نخست سال جاری میلادی اقدام به انتشار گزارش‌های مالی و عملکرد خود در این بازه زمانی کرده‌اند، حالا شرکت خودروسازی هیوندای موتورز نیز اعلام کرده است که در نخستین فصل از سال 2019 میلادی توانسته است رشد سودآوری خود را به 721.81 میلیون دلار معادل 668 میلیارد وون برساند که بخش زیادی از این افزایش درآمد و سودآوری مرهون بهبود و افزایش فروش در بازارهای کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا بوده است.

این در حالیست که گزارش‌های منتشر شده در رویترز نشان می‌دهد این خودروساز کره‌ای برخلاف آنچه تحلیلگران تصور و پیش بینی کرده‌اند، نتوانسته است عملکرد موفقیت آمیزی در بازار چین را به خود اختصاص دهد و در صورتی که اگر در چین نیز با موفقیت و افزایش میزان فروش مواجه می‌شد، با سود خالص بسیار بیشتری مواجه می‌شد.

در این گزارش همچنین کارشناسان ذکر کرده‌اند که میزان سود خالص حاصل از فروش هیوندای موتورز از میانگین پیش بینی بالغ بر 15 نفر از تحلیلگران ارشد فعال در صنعت خودروسازی نیز بالاتر بوده است که این خود نشان دهنده رشد و موفقیت این خودروساز کره‌ای است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان