ماهان شبکه ایرانیان

نگاهی به پرفروش‌های نشریه نیویورک تایمز:

رستگاری‌ به سلطه‌ی دلیا اونز خاتمه داد

طبق فهرست منتشر شده از کتاب‌های داستانی  پرفروش‌ این هفته نیویورک تایمز، «رستگاری» نوشته «دیوید بالداچی» در اولین هفته حضور خود در این فهرست جایگاه اول را از چنگ «‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» درآورد.

رستگاری‌ به سلطه‌ی دلیا اونز خاتمه داد

به گزارش ایسنا، «دیوید بالداچی» نویسنده کتاب «رستگاری» که پیش از این با اثر دیگر خود به نام «تابستان آن سال» برای هفته‌ای متوالی در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت‌، بار دیگر با خلق اثر جنایی به نام «رستگاری» در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد. این کتاب داستان کارآگاهی به نام «دِکِر» را که متوجه اشتباه هولناک‌اش به عنوان یک کارآگاه تازه کار و عواقب ناشی از آن می‌شود، روایت می‌کند.

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اونز» در سی و سومین هفته خود در لیست پرفروش‌های این نشریه در جایگاه دوم دیده می‌شود. این اثر که به عنوان یکی از نامزدان نهایی جایزه «ادگار الن پو» سال 2018 انتخاب شده بود، داستان روابط انسانی و عشق و تقلای یک زن تنها برای زنده ماندن را روایت می‌کند.

«آدم‌های عادی» نوشته «‌سلی رونی» که توانست جایزه کاستا 2018 را برایش به ارمغان بیاورد، در جایگاه سوم این هفته پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. این رمان درباره «کانل» و «ماریان» است که در یک روستای کوچک در ایرلند زندگی می‌کنند اما این تنها شباهت آن‌هاست. در محیط مدرسه «کانل» بسیار محبوب است اما «ماریان» فردی تنهاست که بنا بر تجربه‌های دردناکش یاد گرفته که از همکلاسی‌های خود دوری کند. زمانی که این دو شروع به صحبت درباره مسأله‌ای می‌کنند اتفاقی روی می‌دهد که زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان