زمان پخش سریال شرایط خاص امشب ۶ و ۷ اردیبهشت

باشگاه خبرنگاران جوان: مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» جمعه و شنبه، 6 و 7 اردیبهشت ماه به دلیل پخش زنده بازی‌های لیگ برتر، بلافاصله پس از پایان فوتبال و حوالی ساعت 22 روی آنتن خواهد رفت.

«شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی که پخش خود را از 24 فروردین آغاز کرده، تاکنون 8 قسمت آن روی آنتن رفته و پخش تا ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

این سریال به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی بازیگران این سریال هستند.

 

زمان پخش سریال «شرایط خاص» امشب 6 و 7 اردیبهشت

«هفت» فردا شب روی آنتن می‌رود

برنامه سینمایی «هفت» به تهیه کنندگی مجتبی امینی بعد از وقفه‌ای کوتاه از فردا شب روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل جدید برنامه سینمایی «هفت» که همزمان با آغاز سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر به تهیه کنندگی مجتبی امینی و اجرای محمد حسین لطیفی کار خود را آغاز کرده بود، بعد از وقفه‌ای، جمعه شب 6 اردیبهشت ماه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

گفتنی است برنامه سینمایی «هفت» با حضور کارشناسان و میهمانان سینمایی و فرهنگی به بررسی سینمای ایران و فیلم‌های در حال اکران خواهد پرداخت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان