در صورت انصراف آمریکا از تحویل هواپیماهای فوق پیشرفته؛

تولید روزانه ۴۷میلیون لیتر بنزین در نفت ستاره هدف گذاری شده است

تولید روزانه 47میلیون لیتر بنزین در نفت ستاره هدف گذاری شده است
به گزارش ایرنا، محمد علی دادور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تغییرات ایجاد شده و تولید روزانه 20 هزار بشکه نفتای شیرین، ظرفیت واحد بنزین ‌سازی پالایشگاه نیز ارتقا می ‌یابد و به میزان یاده شده، می رسد.
وی، افزایش ظرفیت تولید را یکی از اصلی ‌ترین رویکردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال رونق تولید عنوان کرد.
مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره هلیج فارس افزود: در سال گذشته با پیروی از سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت ‌های همه‌ ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش ازخودگذشتگی و خودباوری مهندسان و کارگران ایرانی، مرحله دوم و سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد مدار شد و کشور به خودکفایی در تولید بنزین دست یافت.
دادور ادامه داد: در سال جاری نیز با هدف ایجاد رونق تولید، افزایش ظرفیت تولید فرآورده‌ های استراتژیک انرژی از جمله بنزین را در دستور کار قرار داده‌ ایم و همچون گذشته حفظ کیفیت نیز اولویت مجموعه خواهد بود.
وی در پایان درباره‌ی تاثیر تحرکات استکبار جهانی و افزایش فشارها بر کشور نیز چنین گفت: خوشبختانه امروز دلواپس تحریم‌ ها نیستیم چرا که به مرحله‌ ای از پیشرفت دست یافته‌ایم که بیشتر قطعات مورد نیاز پالایشگاه ‌ها را در داخل کشور می توبیشترتولید کنیم.
به گزارش ایرنا، مرحله سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در غرب بندرعباس اسفند ماه 97 با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در زمینی به مساحت 700 هکتار در ضلع غربی پالایشگاه بندرعباس ساخته شده و ظرفیت این پالایشگاه 360 هزار بشکه میعانات گازی بوده که در قالب سه مرحله 120 هزار بشکه ‌ای در نظر گرفته شده است.
9887 /6048


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان