پراید از گردونه تولید حذف می شود

به تازگی کمیسیون صنایع از شرکت خودروسازی سایپا بازدید داشته و یکی از اعضای این کمیسیون در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی به نقل از مدیرعامل سایپا عنوان کرده است که تولید پراید به زودی متوقف و خودروهای تیبا یا کوئیک جایگزین آن خواهند شد

به تازگی کمیسیون صنایع از شرکت خودروسازی سایپا بازدید داشته و یکی از اعضای این کمیسیون در مصاحبه با خبرگزاری های داخلی به نقل از مدیرعامل سایپا عنوان کرده است که تولید پراید به زودی متوقف و خودروهای تیبا یا کوئیک جایگزین آن خواهند شد.
به نقل از ایرنا، ولی ملکی در خصوص تولیدات سایپا توضیح داد که این شرکت توانسته است خروجی روزانه خطوط تولید خود را از 600 خودرو به 2 هزار دستگاه خودرو برساند تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.
نماینده مردم مشکین شهر همچنین تصریح کرد که نمایندگان مردم در مجلس در خصوص عملکرد سایپا به این شرکت تذکر داده و از مدیر عامل آن خواستند که در انجام تعهدات خود در طرح های فروش فوری و پیش فروش سریعتر اقدام کند تا سر مردم در این میان بی کلاه نماند.
ملکی در انتها توضیح داد که نمایندگان پس از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان