جنگ مهندسان برای آماده سازی پروژه&#۱۶۰;

علیپور – کی‌روش؛ روز سفارش کفش طلا

دو مدعی اصلی دستیابی به عنوان آقای گلی فصل این فرصت را در بازی امروز دارند تا از رقیب خود پیشی بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور و کی‌روش استنلی تا پایان هفته بیست و ششم با ثبت 13 و 14 گل در سودای دستیابی به کفش طلای آقای گلی لیگ هجدهم هستند و هر کدام این شانس را برای خود متصور هستند تا در پایان فصل این عنوان ارزشمند فردی را از آن خود کنند.


علی علیپور مهاجم شماره 70 پرسپولیس در این راه چشم به بازیکنان گل‌ساز تیمش دوخته است که تعدادشان کم نیست و راه‌های مختلفی را پیش پای این بازیکن برای دستیابی به این هدف قرار خواهند داد. بشار رسن، سروش رفیعی، احمد نوراللهی و حتی مهدی ترابی و امید عالیشاه بزرگترین امید این مهاجم شمالی برای دستیابی به یکی از بزرگترین اهداف خود در این بازی هستند. علیپور که در بازی با الاهلی روز سختی را پشت سر گذاشت و بعد از اینکه چند موقعیت تیمش را از دست داد تحت فشار هواداران و هجمه کارشناسان قرار گرفت، با حمایت مناسبی از کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ همراه شد و طی این روزها به بازیابی روحیه خود پرداخته است تا کاملا برای این جدال آماده شود.


در سمت دیگر میدان نیز کی‌روش استنلی قرار دارد؛ مهاجمی که در فصل گذشته در شرایطی از سوی ذوب آهن تحت هدایت امیر قلعه نویی به همکاری فراخوانده شد که با توجه به کارنامه‌اش، سرمربی تیم را به شدت تحت فشار فدراسیون و ... قرار داد. با این حال نمایش موفق او باعث شد تا سرمربی ذوب آهن بعد از عقد قرارداد با دیگر تیم همشهری، او را به عنوان یکی از بازیکنان مورداعتمادش با خود به سپاهان ببرد و پیراهن زرد این تیم را به او اهدا کند. استنلی که از قامت بلندی برخوردار است یکی از بازیکنان محبوب قلعه‌نویی محسوب می‌شود که قادر است از این پوئن خود در جنگ‌های هوایی به خوبی سود ببرد و در همین راه گل‌های حساسی برای سرخپوشان به ثمر رسانده است. کی‌روش استنلی با 2 گلی که برابر سایپا زد با 14 گل به صدر جدول گلزنان لیگ رسید و امروز امید اصلی سپاهان برای گلزنی برابر پرسپولیس است. طبق آماری که یازده منتشر کرده است، این مهاجم در 9 بازی در نیم فصل دوم 72 نبردهوایی را برده است و در این 9 بازی، متوسط نمره فنی 7.5 را از یازده گرفته است. امروز در غیاب خلیل‌زاده نبرد جذابی بین استنلی و مدافعین پرسپولیس شکل خواهد گرفت.


اکنون علی علیپور و کی‌روش استنلی در استادیوم آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و به خوبی از این موضوع آگاه هستند که دستیابی به گل‌های این دیدار می‌تواند تضمین کننده هدف بزرگ آنها در راه دستیابی به قهرمانی تیمی و همچنین عنوان فردی آقای گلی محسوب شود. 


علیپور تا اینجای فصل در بیش از نیمی از گل‌های تیمش تاثیرگذار بوده و با ثبت 13 گل و 4 پاس گل سهم زیادی در صدرنشینی سرخ‌ها ایفا کرده است. کی‌روش استنلی نیز با ثبت 14 گل زده اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد و سه پاس گل نیز در کارنامه دارد و از این حیث او نیز در نزدیک به 50درصد موقعیت‌های تیمش تاثیرگذار بوده است.


محمد کریمی و ولادیمیر کومان در خط میانی سپاهان بهترین پاسورهای این تیم محسوب می‌شوند که البته محسن مسلمان را به عنوان آقای پاس گل فصل گذشته روی نیمکت دارند. امید عالیشاه نیز به عنوان برترین پاسور پرسپولیس نیز در این فصل، طی دیدارهای اخیر نیمکت نشین بوده است و البته علیپور امیدوار به موقعیت‌سازی توسط هافبک‌های تیمش با توجه به حضور بشار رسن، سروش رفیعی و مهدی ترابی است. 


هر دو مهاجم نیز در حالی امیدوار به گلزنی در این بازی هستند که امیدوار به این موضوع نیز خواهند بود که گلرها و خط دفاعی تیمشان عملکرد فوق العاده‌ای در سد راه دستیابی رقیب به گلزنی داشته باشند. باید دید در نهایت یکی از تقابل‌های ویژه این بازی که در کنار سرنوشت لیگ، می‌تواند سرنوشت آقای گلی فصل را نیز تعیین کند با برتری کدام‌یک پایان خواهد یافت و چه کسی می‌تواند به سفارش کفش طلای آقای گلی امیدوارتر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان