رئیس دادگستری زرند در گردهمایی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی‌های استان کرمان:

روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند

حجت الاسلام محمود محمدی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند، گفت: روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در آئین افتتاحیه این گردهمایی که در هتل فرهنگیان زرند برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه زرند به یک قطب بزرگ صنعتی در کشور تبدیل شده است، گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در شهرستان زرند صورت پذیرفته است که با اشتغال زائی که صورت می‌پذیرد امیدواریم آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری ظهور و بروز می‌کند کاهش یابد.

این مقام قضائی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایی، مومن و متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر شمرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سفری که سال 84 به این شهرستان داشتند مردم این دیار را مردمی پرتلاش، مومن و شهید پرور و پرشور در محافل فرهنگی و مذهبی معرفی نمودند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده هر دستگاهی هستند، تصریح کرد: ویژگی خلاقیت در کارشناسان و مسئولان روابط عمومی است که منجر به ارتقای روز افزون سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند، گفت: روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

وی تاکید کرد: کارشناسان و مسئولان روابط عمومی از بین بهترین کارمندان گلچین می‌شوند، زیرا مسئولیت بسیار خطیری برعهده آن‌ها می‌باشد و بایستی در وضعیت کنونی که دشمن هجمه‌های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در جهت ناکارآمد جلوه نشان دادن اقدامات نظام بکار بسته است به صورت هوشمندانه مقابله نماید و با اطلاع رسانی دقیق دستاورد‌های انقلاب در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی نماید.

وی خطاب به مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های دادگستری استان کرمان عنوان کرد: بایستی با خلاقیت، سرعت و دقت درکار‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان