پیش نمایش سریال هیولا؛ همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسمخانی

در این مطلب نگاهی به اطلاعات منتشر شده از سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری انداخته‌ایم. با زومجی همراه باشید.

پیش نمایش سریال هیولا؛ همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسمخانی

سریال «هیولا» جدیدترین ساخته مهران مدیری محسوب می‌شود. «هیولا» از 9 اردیبهشت آغاز خواهد شد و هر هفته، دوشنبه‌ها یک قسمت از این سریال منتشر خواهد شد. این سریال مانند سایر سریال‌های مهران مدیری، سریالی طنز خواهد بود. «هیولا» حکم همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسمخانی را پس از یازده سال دارد. این دو هنرمند پیش از این و برای اولین‌بار در سریال «پاورچین» همکاری کردند. همکاری به این معنی که مهران مدیری کارگردانِ پروژه باشد. قاسمخانی در «پاورچین» طراح و سرپرست فیلمنامه بود. پیمان قاسمخانی پس از «پاروچین» در سریال‌های «شب‌های برره»، «باغ مظفر» و «مرد هزار چهره» به‌عنوان سرپرست نویسندگان با مهران مدیری همکاری کرد. تمام سریال‌های ذکر شده از موفق‌ترین سریال‌های کارنامه مهران مدیری به حساب می‌آیند. بسیاری معتقدند که بهترین زوج مهران مدیری در سریال‌سازی پیمان قاسمخانی است. پیمان قاسمخانی در سریال «هیولا» به‌عنوان طراح و سرپرست فیلمنامه با مهران مدیری همکاری کرده است. نویسندگی این سریال برعهده امیر برادران بوده است. وی پیش از در سریال «درحاشیه» با مهران مدیری همکاری کرده است. شما در زیر می‌توانید اولین تریلر سریال «هیولا» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سریال «هیولا» از 9 اردیبهشت آغاز و دوشنبه‌ها به‌صورت هفتگی پخش خواهد شد

سریال «هیولا» برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. سازندگان این سریال اما اعلام کرده‌اند که «هیولا» با متر و معیارهای تلویزیون ساخته خواهد شد. این یعنی «هیولا» مشکلی برای نمایش در تلویزیون نخواهد داشت. موردی که اتفاق افتادنش دور از انتظار خواهد بود. سریال‌های پیشین مدیری نیز حداقل از لحاظ پوشش بازیگران متر و معیارهای تلویزیون را رعایت می‌کردند. بنابر بر آنچه که اعلام شده است، سریال «هیولا» در 15 قسمت تولید خواهد شد. مهران مدیری در معرفی این سریال اعللام کرده بود که «هیولا» می‌تواند یک «شاهکار» باشد. سریال «هیولا» به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی با سرمایه‌گذاری اول مارکت ساخته شده است.

مهران مدیری

مهران مدیری در سریال «هیولا» دست به تغییر قابل‌توجه‌ای زده است. این کارگردان پس از سال‌ها دست به تغییر گسترده در تیم بازیگری‌اش زد. سریال شبکه نمایش خانگی «هیولا» با حضور بازیگرانی مانند فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت الله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی ساخته شده است. این ترکیب بازیگران بدون شک متفاوت‌ترین تیم بازیگری مهران مدیری در دوران سریال‌سازی‌اش است. در بیشتر سریال‌های ساخته شده توسط مهران مدیری شخصیت اصلی، فردی درست‌کار است که در تلاشِ مبارزه با فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی دچار سختی‌هایی می‌شود. در «هیولا» نیز گویا داستان به همین قرار خواهد بود. فرهاد اصلانی در «هیولا» شخصیت محوری خواهد بود. مهران مدیری در سریال «هیولا» دربرابر فرهاد اصلانی قرار گرفته است و سعی می‌کند وی را از مسیر درست‌کاری‌اش منحرف کند. بنابر گزارش‌ها، شبنم مقدمی در «هیولا» نقش همسر فرهاد اصلانی را برعهده خواهد داشت. «هیولا» با اینکه خلاصه داستانی مانند بیشتر سریال‌های مهران مدیری دارد، اما همچنان جامعه مخاطب خود را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان