اختصاصی میزان /

۲۰ کشته و زخمی نتیجه اختلاف در اردوگاه هسته‌های خاموش داعش در نزدیکی بعقوبه

منابع میدانی در گفت‎وگو با میزان می‎گویند که بر اثر درگیری داخلی در میان هسته‎های خاموش گروه تروریستی داعش ده‎ها نفر کشته و یا زخمی شدند.

شمال شرق دیاله تجلی دیگر از وحدت نیرو‌های امنیتی و عشایر عراق؛ 20 کشته و زخمی نتیجه اختلاف در اردوگاه هسته‌های خاموش داعش در منطقه «حوض الوقف»به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، از شمال شرق استان دیاله عراق خبر می‌رسد، عملیات نیرو‌های امنیتی در حومه شرقی منطقه «بعقوبه» علیه هسته‌های خاموش گروهک تروریسی داعش همچنان در جریان است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، سران عشایر «دلیم» نیز در منطقه «المخیسه»، گروهی دیگر از جوانان خود را بسیج و مسلح کرده اند تا همپای نیرو‌های عراقی نبرد را علیه عناصر مخفی داعش ادامه دهند.

به گفته منابع میدانی، جوانان عشایر درصدد هستند حملات گسترده جدیدی را علیه مواضع تروریست‌های داعش در حومه منطقه «المخیسه» انجام دهند تا نقاط آلوده را به طور کامل پاکسازی کنند؛ منطقه «المخیسه» در حومه شرقی بعقوبه واقع شده است.

به گزارش میزان، عملیات‌های مستمر نیرو‌های عراقی و جوانان عشایر باعث شده عناصر تروریستی داعش در حومه شرقی منطقه بعقوبه به شدت ضعیف شوند و همین مسئله اختلاف و درگیری میان آنان را تشدید کرده است.

یک منبع میدانی در گفتوگو با میزان اعلام کرد: اختلاف میان هسته‌های خاموش گروهک تروریستی داعش در حومه شرقی بعقوبه به حدی افزایش یافت که آنان با یکدیگر در منطقه «حوض الوقف» درگیر شدند.

این منبع میدانی با بیان این که 20 تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری‌ها با یکدیگر در حوض الوقف (25 کیلومتری شرق بعقوبه) کشته و زخمی شده‎اند، گفت: نیرو‌های عراقی نیز در یک عملیات دقیق در این محور دو تن از عناصر مرتبط با داعش را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: عملیات‌های متعدد رزمندگان و عشایر عراقی در روز‌های گذشته باعث شده شماری زیادی از تروریست‌های داعش در حومه شرقی بعقوبه به سمت مزارع «الحد الاحضر» متواری شوند و این نقاط را به تله‌های انفجاری آلوده کرده‎اند.

به گزارش میزان، در حال حاضر، عملیات و جست و جوی منطقه به منطقه نیرو‌های عراقی در محور‌های شمال و شمال شرق استان دیاله از جمله حومه مناطق «خانقین، جلولاء، سعدیه، مقدادیه و رشته کوه‌های حمرین» برای شناسایی عناصر مخفی داعش ادامه دارد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان