با دستور دادستان نظامی خراسان جنوبی

مشکلات مسافران در پست ایست و بازرسی بیرجند برطرف شد / احداث اسکان موقت مسافران اتوبوس‌های مسافربری

با پیگیری‌های دادستان نظامی استان خراسان جنوبی فضایی مناسب برای اسکان موقت مسافران اتوبوس‌های مسافربری در یکی از پست‌های ایست و بازرسی شهرستان بیرجند احداث شد.

مشکلات مسافران در پست ایست و بازرسی بیرجند برطرف شد / احداث اسکان موقت مسافران اتوبوس‌های مسافربریبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با پیگیری‌های دادستان نظامی استان خراسان جنوبی فضایی مناسب برای اسکان موقت مسافران اتوبوس‌های مسافربری در یکی از پست‌های ایست و بازرسی شهرستان بیرجند احداث شد.

محمدعلی جلوه‌گر دادستان نظامی استان خراسان جنوبی در این ارتباط گفت: سال گذشته هنگام بازدید از پست ایست و بازرسی «علی آباد» در محور زاهدان - بیرجند، مسافران از نبود محلی مناسب برای اسکان در این مکان، هنگام بازرسی خودرو‌ها گلایه داشتند.


وی افزود: با توجه به پرتردد بودن این مسیر، بلافاصله دستور اختصاص مکان مناسبی برای مسافران در گرما و سرما در این مکان صادر شد.


دادستان نظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات نیروی انتظامی، فضایی برای مسافران در این محل احداث شد که جا دارد از اهتمام فرمانده انتظامی استان تشکر کنم.


جلوه‌گر در پایان خاطر نشان کرد: هرچند نظارت و کنترل برای حفظ امنیت مهم است، ولی می‌بایست به گونه‌ای تدبیر شود که اسباب نارضایتی شهروندان فراهم نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر