تبعات شکست سنگین برابر التعاون در جام پادشاهی

مامیچ و الهلالی‌ها در محاصره ماموران امنیتی

شکست الهلال در جام پادشاهی&#۱۶۰;خشم هواداران این تیم پرطرفدار را به همراه داشت و باعث شد تا اعضای این تیم تحت تدابیر امنیتی ورزشگاه را ترک کنند.

به گزارش" ورزش سه" شب گذشته و در رقابت های جام پادشاهی عربستان یا همان جام حذفی یک اتفاق شگفت انگیز رخ داد و الهلال یکی از مهمترین تیم های این کشور در زمین خود با 5 گل مغلوب تیم التعاون شد. یک شکست تحقیرآمیز و سنگین که خشم هواداران را علیه این تیم و سرمربی کرواتش به همراه داشت. الهلال در هفته های اخیر در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته به طوری که بعد از شکست در بازی حساس لیگ عربستان برابر النصر که صدرنشینی را از این تیم گرفت برابر استقلال تهران نیز در لیگ قهرمانان باخت تا شرایط مربی کروات این تیم بحرانی تر از قبل باشد.


خروج با تدابیر امنیتی


بازیکنان و اعضای تیم الهلال بعد از بازی شب گذشته تحت تدابیر و با حضور نیروهای امنیتی از ورزشگاه خارج شدند. در پایان بازی هواداران عصبانی الهلال سرمربی تیم زوران مامیچ را محاصره کرده بودند و این بازی با تلخی فراوان به پایان رسید. بی شک زوران مامیچ این شب را فراموش نخواهد کرد. مربی کروات در هفته های اخیر و بعد از باخت به النصر و از دست دادن صدرجدول بشدت زیر فشار انتقادات قرار داشت.


او همراه الهلال برای اینکه در این فصل بتواند یک افتخار کسب کند برای یک تورنمنت به العین امارات رفت اما در آنجا هم به تیم النجم باخت و با دست خالی به ریاض بازگشت. این نتایجی نیست که هواداران الهلال بپذیرند و با عصبانیت باردیگر زوران را مورد هجمه قرار دادند.  او اما برای استراحت دادن به بازیکنان خسته این تیم که همزمان در چند جام درگیر هستند شب گذشته و در بازی نیمه نهایی جام حذفی تیم دوم را به میدان رساند اما آن چیزی اتفاق افتاد که حتی در خیالش هم نمی گنجید. التعاون در این بازی دروازه الهلال را 5 بار باز کرد. نتیجه ای که در تاریخ باشگاه التعاون یک اتفاق نادر و شگفت انگیز به حساب می آمد.


این نتیجه اما زوران مامیچ را بیش از قبل در شرایط سخت و ناامید کننده قرار داده است. او شب گذشته در حالی که هواداران عصبانی الهلال به صورتش فریاد می زدند و تحت محاصره ماموران امنیتی از خشم تماشاگران نگهداری می شد زمین بازی  را خیلی سریع ترک کرده و بعد از اینکه مطمئن شد تیمش دیگر شانسی ندارد ادامه بازی را از تونل ورزشگاه نگاه کرد.


سکوهای خشمگین الهلال که تحمل شکست با 5 گل برایشان دشوار بود کاملا علیه سرمربی کروات بودند و این اثرات خودش را روی زوران نشان داد به طوری که او با ناراحتی و با اسکورت ماموران ورزشگاه را ترک کرده و در کنفرانس خبری بعد از بازی حضور پیدا نکرد. این یکی از سخت ترین شب ها برای هواداران الهلال بود که به بردن عادت دارند. بازیکنان الهلال هم البته وضعیت بهتری نداشتند و در آن جو عصبانی و خشمگین سکوهای ورزشگاه ، آن ها نیز تحت محاصره ماموران ورزشگاه را ترک کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر