هافبک اسپانیایی یونایتد به PSG می‌پیوندد

روزنامه اسپانیایی آ اس ادعا کرد آندر هررا، هافبک منچستریونایتد با باشگاه PSG به توافق رسیده تا با امضای قراردادی چهارساله به این باشگاه پاریسی منتقل شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی آندر هررا از منچستریونایتد مطرح شده بود و از لالیگا و اتلتیکو بیلبائو به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شد اما روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد که این هافبک یونایتد با باشگاه پاری سن ژرمن به توافق رسیده و به محض پایان فصل جاری، با قراردادی چهارساله راهی پاریس شده و به PSG خواهد پیوست.

 

 

با توجه به اینکه قرارداد هررا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد این هافبک 29ساله به عنوان بازیکن آزاد به PSG خواهد پیوست. هررا پیش از پیوستن به یونایتد بازیکن اتلتیک بیلبائو بوده و این باشگاه اسپانیایی قصد داشته او را دوباره به خدمت بگیرد ولی مبلغ پیشنهاد PSG به او آنقدر بالا بوده که بیلبائو توان رقابت با آن را نداشته است.

 

آ اس می‌گوید حضور هررا در پاری سن ژرمن، راه را برای خروج آدریان رابیو از این تیم باز می‌کند. رابطه رابیو و PSG از زمانی که این ستاره فرانسوی از تمدید قراردادش با باشگاه خودداری کرد تیره شده ولی مدیران PSG به دلیل اینکه مهره‌ای برای جایگزینی رابیو نداشتند نمی‌خواستند او را از دست بدهند. اما حضور آندر هررا باعث می‌شود مدیران PSG با خیال راحت با جدایی رابیو موافقت کنند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر