ماهان شبکه ایرانیان

استقبال از تراکتور به سبک آقای سرمربی

درد و دل منصوریان با هواداران تراکتور بعد از برد!

سرمربی ذوب‌آهن قبل از بازی با تراکتور و هم‌چنین بعد از کسب برد بین هواداران این تیم حاضر شد و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش "ورزش ‌سه"، علیرضا منصوریان حالا با ذوب‌آهن احیا شده و یقه مدعیان را یکی پس از دیگری می‌گیرد. از شکست تراکتورسازی تا متوقف کردن پرسپولیس و سپاهان که اثر زیادی در جمع مدعیان قهرمانی داشت.


ذوب‌آهن روز گذشته با ارائه یک بازی حساب شده توانست تراکتور را در ورزشگاه فولادشهر شکست داده و سومین باخت پیاپی را به آن‌ها تحمیل کند. اما قبل و بعد از شروع مسابقه منصوریان با انجام حرکت شایسته در دل هواداران این تیم تبریزی جا گرفت. سرمربی ذوب‌آهن قبل از به صدا در آمدن صدای سوت آغاز مسابقه به سمت هواداران تراکتور رفت و خوش و بش زیادی را با آن‌ها انجام داد تا استقبال ویژه‌ای به عنوان میزبان از خود نشان دهد.


هم‌چنین بعد از پایان مسابقه نیز این مربی پس از اینکه مورد تشویق شدید تراکتوری‌ها قرار گرفت، در بین هواداران این تیم حاضر شد و با آن‌ها درد و دل انجام داد تا به گونه‌ای باعث آرامش این تعداد بعد از اتفاقات رخ داده باشد. تراکتور که امسال پس از واگذاری به بخش خصوصی امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی داشت حالا با تحمل سه شکست پیاپی حضور در رتبه چهارم را تجربه می‌کند و امیدش برای قهرمانی کمرنگ تر از قبل است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان