ماهان شبکه ایرانیان

واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به احکام‌ کمیته انضباطی ؛

تابش: برانکو و بیرانوند باید مادام‌العمر محروم شوند

باشگاه سپاهان به رای صادر شده برای دیدار پرسپولیس واکنش نشاد داد و معتقد است که صدور رای در کمتر از ۴۸ ساعت نشان از حاشیه سازی برای تیم فوتبال باشگاه دارد.

 به گزارش "ورزش سه"، به نظر اتفاقات دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان پایانی ندارد. کمیته انضباطی ساعتی پیش احکام بازی دو تیم را اعلام کرد و بر این اساس سیاوش یزدانی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد. همینطور امیرقلعه نویی، مهدی کیانی و تکسیرا هم باید برای توضیح رفتارهای خود به کمیته انضباطی بروند.

پس از انتشار احکام کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان به آرای صادر شده اعتراض دارد و معتقد است که برای صدور این رای با توجه به زمان کمی که برای آن صرف شده، عادلانه و براساس واقعیت نیست.

 تابش مدیر عامل سپاهان در این رابطه می گوید: این حکم ناعادلانه بود و نشان دادند می خواهند حق تیم بزرگی چون سپاهان را ضایع کنند. چرا باید امیر قلعه‌نویی به کمیته انضباطی احضار و سیاوش یزدانی محروم شود؟ با این وصف و با کارهایی که بیرانوند و برانکو کردند، آنها باید مادام العمر محروم شوند. مگر مربی پرسپولیس به سینه ناظر مسابقه نکوبید و علیرضا بیرانوند به بازیکن ما فحاشی نکرد؟ ندیدند بیرانوند چطور با حرکات دستش و صحبت هایش با بازیکن ما برخورد کرد. در بازبینی فیلم چطور این اتفاقات دیده نشده. این چه رایی است که صادر شده؟!

وی ادامه داد: به طور رسمی اعلام کنند سپاهان از لیگ کنار بکشد و به آنچه می‌خواهند برسند. چه‌طور 24 ساعت بعد از بازی بدون اینکه تحقیقات لازم صورت بگیرد چنین باعجله برای سپاهان حاشیه‌سازی می‌کنند؟ مگر ندیدند که مربی، بازیکنان و هواداران ما 90 دقیقه فحش خوردند. 100 هزار تماشاگر شاهد این اتفاقات بودند ولی مسئولان صدور رای این فحاشی ها و برخوردها را ندیدند. مگر ندیدند که نیمکت ما را با سنگ در طول بازی زدند. مگر می می شود واکنشی به این اتفاقات نشان نداد.


تابش در خاتمه گفت: سر تیم ما را بریدند و به نظر ما باید برانکو ایوانکوویچ سرمربی و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس مادام العمر از فوتبال محروم می‌شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان