توتی فاش کرد؛ مذاکره رم با کونته

فرانچسکو توتی، مدیر باشگاه رم، تایید کرد که این باشگاه در حال مذاکره با آنتونیو کونته، سرمربی سابق یوونتوس و چلسی است.

به گزارش "ورزش سه"، کونته که در فصل 17-2016 با چلسی قهرمان لیگ برتر شد، بعد از جدایی از این باشگاه در تابستان گذشته، در این فصل هدایت تیمی را برعهده نداشت. او بین سال های 2011 تا 2014 هم با یوونتوس، سه قهرمانی در سری آ به دست آورد و بین سال های 2014 تا 2016 هم هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت.

رم بعد از اخراج اوزه بیو دی فرانچسکو، کلودیو رانیری را تا پایان فصل به خدمت گرفت و اکنون به دنبال یک مربی برای فصل آینده هستند. پیش از این گفته می شد که باشگاه های اینتر و بایرن مونیخ به دنبال به خدمت گرفتن کونته هستند و اکنون توتی تایید کرد که جالوروسی هم در صف به خدمت گرفتن این مربی هستند.

او به خبرنگاران گفت:" در چند هفته اخیر دیدیم که صحبت های زیادی در مورد کونته می شود. ما کلودیو رانیری را روی نیمکت داریم و باید به احترام بگذاریم.

 

 

هر باشگاه برای به خدمت گرفتن کونته کارهای دیوانه واری انجام می دهد. ما در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت که مربی مان کونته، رانیری یا فرد دیگری خواهد بود. در حال حاضر، تنها به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستیم. درست نیست در مورد مربیان صحبت کنیم.

می توانم این را بگویم که با کونته دیدار کردم. تغییر مربی ارتباطی به کسب رتبه چهارم ندارم. او یکی از بهترین مربیان اروپاست. هر تیمی دیوانه به خدمت گرفتن اوست و علاقه مندی اینتر و بایرن این را ثابت می کند. با حضور او روی نیمکت، یک ذهنیت پیروزی خواهی در تیم وجود دارد. این غیرقابل اجتناب است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان