ماهان شبکه ایرانیان

گری نویل

چهاربزرگ انگلیسی از دو صدرنشین عقب افتاده‌اند

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می‌گوید درخشش خارق‌العاده دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در فصل جاری باعث شده چهار بزرگ دیگر فوتبال انگلیس در مقابل آنها ضعیف به نظر برسند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و لیورپول امسال چنان درخشش خارق‌العاده‌ای داشته‌اند که لیگ برتر امسال یکی از شانه به شانه‌ترین و نفس‌گیرترین رقابتهای صدر جدول را شاهد بوده و قدرت این دو تیم باعث شده چهار بزرگ دیگر فوتبال انگلیس در مقابل آنها ضعیف و کوچک به نظر برسند.

 

 

منچسترسیتی هر 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و لیورپول در 7 بازی اخیرش پیروز میدان بوده. گری نویل می‌گوید درخشش بی‌نظیر سیتی و لیورپول باعث شده چهار بزرگ دیگر فوتبال انگلیس، منچستریونایتد، چلسی، آرسنال و تاتنهام در مقابل آنها کوچک و ضعیف دیده شوند.

 

گری نویل در این باره گفت:" دو تیم صدر جدول آنقدر خوب هستند که بقیه بزرگان فوتبال انگلیس اصلاً دیده نمی‌شوند. اختلاف بین چهار تیم با دو تیم صدرنشین به حدود 20 امتیاز رسیده. درحالیکه در یک فصل عادی، تیمهایی که در حال حاضر رتبه‌های سوم تا ششم جدول را به خود اختصاص داده‌اند با این امتیازها می‌توانستند بگویند که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند".

 

 

نویل در ادامه گفت:" به نظر من منچسترسیتی و پپ گواردیولا در این فصل شاهد افت کیفیت نبوده‌اند. این بقیه هستند که نتوانسته‌اند خود را به منچسترسیتی برسانند و البته برای فصلهای آینده انگیزه زیادی دارند که این فاصله را کم کنند. اتفاقی که مسلما به نفع لیگ برتر خواهد بود. همین حرف درباره لیورپول و یورگن کلوپ هم صادق است".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان