امیدوارم در روز جمعه حق به حق دار برسد

کریمی: خوزستان قادر است فوتبال کشور را تامین کند

فیروز کریمی امیدوار است اولین بردشان در نیم فصل دوم در حساس ترین بازی این تیم به دست بیاید.

به گزارش ورزش سه، معادلات جدول طوری پیش رفته است که شاید نبرد برای بقا در لیگ تا حدی حساس تر از جدال برای قهرمانی شده باشد. در یکی از بازی های فینال گونه هفته بیست و هشتم ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت است. دیداری که می تواند تا حد زیادی معادلات جدول را در  قعر جدول تعیین کند.


این دو تیم که به فاصله یک امتیاز در رده چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند، روز جمعه در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم در هفته گذشته متحمل شکست تلخی شده اند .


فیروز کریمی سرمربی صاحب نام فوتبال ایران که مدت دو هفته است که سکان هدایت نفتی ها را بر عهده دارد در ابتدا در خصوص بازی آخرشان مقابل صنعت نفت و شکست در برابر این تیم گفت:« متاسفانه ما یک مقدار تمرکز خودمان را در دقایق پایانی از دست دادیم و الا ما بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم. اما با توجه به اینکه بازی در هفته آینده مقابل سپید رود بازی حساسی محسوب می شود تمام تمرکزمان را معطوف کرده ایم به بازی روز جمعه که بازی بسیار حساسی است که باید با مراقبت کامل و تاکتیک مناسب و وضعیت مساعدی وارد این مسابقه شویم .»


 وی در خصوص اینکه شنیده می شود در بازی آخر شما برابر صنعت نفت آبادان در پایان بازی از بازیکنان شما آزمایش دوپینگ به عمل آمده گفت:« اتفاقا فدراسیون کار بسیار خوبی را کرده است. پیگیری و تعقیب فدراسیون از باب فوتبال پاک کار بسیار منطقی و قابل قبولی است. اما انتظار داریم که در بازی های آینده همان طور که تا الان شاهد فوتبال پاکی بودیم تا پایان مسابقات نیز این حاکمیت برقرار باشد.»


وی در ارتباط با تیم فوتبال سپید رود هم خاطر نشان کرد:« آنها یک تیم قدیمی، ریشه دار و قابل احترام هستند که از قدمت بسیار زیادی برخوردارند. اما با احترام ویژه به همه نقاط کشور اولین باشگاه فوتبال در مسجد سلیمان تاسیس شده است و ما نباید این را فراموش کنیم اولین ورزشگاهی که در کشور ساخته شد در شهر مسجد سلیمان بود.»


فیروزکریمی همچنین در ادامه تصریح کرد:« ما به حساسیت بازی واقفیم و امیدواریم که فدراسیون فوتبال هم با توجه به حساسیت بازی نسبت به گزینش داوران اعزامی دقت کند تا مراتب فوتبال در داخل زمین مشخص شود. انشاءالله که شاهد یک فوتبال پاک باشیم. »


کریمی درباره میزان آمادگی تیم خود هم گفت:« با بازگشت موسی کولیبالی خوشبختانه ما همه بازیکنان خودمان را در اختیار داریم و مشکلی نداریم و امیدوارم که مشکل خاصی تا روز جمعه برای هر دو تیم اتفاق نیفتد و هر دو با تمام قوا به مصاف هم برویم  تا یک بازی جانانه و شرافتمندانه را به نمایش بگذاریم  و  هر کس که استحقاقش را دارد بتواند پیروزی در این بازی را به دست بیاورد.»


وی درباره نادر دست نشان سرمربی سپید رود هم اشاره می کند :« آقای دست نشان مربی بسیار خوبی است و از دوستان قدیمی من است که امیدوارم در تمام مراحل زندگی خود موفق  باشد. اما ما برای سه امتیاز پا به این میدان می گذاریم و با تمام قوا می رویم و خدا کند که حق به حقدار و درعین حال به ما برسد تا در این مسابقه پیروز باشیم.»


وی در خصوص اینکه آیا در این مدت حضورش اراده ای را مبنی بر تقلیل سهمیه خوزستان تا به حال دیده است گفت:« اصلا چنین چیزی وجود ندارد. فدراسیون فوتبال خودش اعتقاد دارد که یکی از محورهای اصلی این تیم استان خوزستان است. من با عوامل فدراسیون مثل همه مربیان تا حدی در ارتباطم. فدراسیون فوتبال هم اعتقاد دارد که فوتبال خوزستان یکی از قطب های مهم کشور است و اگر امروز خوزستان دارای 4 سهمیه است این را باید به حساب توانمندی فوتبال این استان گذاشت. من معتقدم اگر درست و علم گرا به فوتبال این استان نگاه شود این خطه قادر است کل فوتبال کشور را تامین کند. فلذا این فلسفه که این خطه دارای 4 نماینده است یک فلسفه کاملا منطقی و بجا است و همه از آن حمایت می کنند .»


وی درباره هواداران خونگرم مسجد سلیمانی اشاره کرد :« ببینید شاید هیچ جای ایران پای کارتر از تماشاگران نفت مسجد سلیمان نباشد. شما ببیند کجا می توانید چنین هواداری را پیدا کنید که علی رغم به دست نیاوردن حتی یک پیروزی در نیم فصل دوم این چنین از تیمشان به این شکل حمایت کند. انتظار به حقش این است که بچه ها همه توانشان را بگذارند تا کسب اولین برد در بهترین و حساس ترین روز مسابقات به دست بیاید. ما به فال نیک می گیریم که برد اولشان در نیم فصل دوم در چنین روز حساسی مقابل سپید رود باشد.»


فیروز کریمی در خصوص تعویض محمد پاپی که 5 دقیقه بعد از ورود به زمین از بازی بیرون آورده می شود گفت :« ببینید در تیم ما هر کس وظیفه خودش را به درستی انجام ندهد چنین واکنشی در انتظارش است. ما اولین شرطی که با بچه ها گذاشتیم این بود که هر کس در انجام وظایفش تعلل کند بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی مشمول تعویض خواهد شد. البته او بازیکن بسیار با استعداد و خوبی است ولی هر کسی روز خوب و بد دارد. چه کسی فکر می کرد برزیل در زمین خودش در مقابل 200 هزار هوادار 7 بر یک بازی را به آلمان واگذار کند.»


در خاتمه کریمی با درخواست از مسجد سلیمانی ها بیان کرد: « از تمام تماشاگران خوبمان درخواست می کنم تا دقیقه نود با شور و هیجان مثال زدنی خودشان تیم را تشویق کنند و تیم خود را تنها نگذارند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان