ماهان شبکه ایرانیان

منطق حکم می کند کرانچار در تیم بماند

جبیره: با چشم باز ضربه را زدم

مهاجم جوان صنعت نفت با اعلام اینکه انگیزه زیادی برای حضور در میدان را داشت، معتقد است نتیجه گرفتن تیم مهم تراز گلزنی او است.

به گزارش "ورزش سه"،  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه روند رو به رشدش موفق شد درمقابل نفت مسجد سلیمان به نتیجه سه بر یک به برتری برسد تا پائولو سرجیو و شاگردانش با روحیه ای مناسب به دیدار نساجی قائم شهر بروند .


گل سوم تیم فوتبال صنعت نفت را رضا جبیره جوان این تیم به ثمر رساند که در تیم امید ایران هم حضور دارد. جبیره ابتدا در خصوص شرایطش در این بازی و گلی که به ثمر رساند اظهار داشت :« واقعا در این بازی انگیزه زیادی برای ورود به زمین داشتم و خوشبختانه این فرصت به من هم داده شد و احساس می کنم همان انگیزه در نهایت موجب شد از تنها فرصتی که  به دست آوردم استفاده کنم. اما واقعا برای من مهم تر از هر چیزی جدا از گلزنی نتیجه گیری تیم است .واقعا درآن صحنه اگر بازیکن دیگری هم بود که جایگاه بهتری داشت مطمئن باشید به او پاس می دادم .»


 او در خصوص سه برد متوالی صنعت نفت و بازی های خوبشان در این هفته ها گفت:« باور کنید ما  همیشه بازی خوبی را به نمایش می گذاشتیم. در خیلی از بازی هایی که به تساوی منجر شده است حق ما برد بود اما متاسفانه دچار بدشانسی می شدیم . من فکر می کنم که تیم ما تنها احتیاج به یک برد داشت که آن اعتماد به نفس بردن به تیم برگردد.»


 وی در اتباط با صحنه گلی که به ثمر رساند گفت:« ما در تمرینات معمولا همین حرکت یک و دو را با طالب ریکانی تمرین می کنیم و خداروشکر این حرکت در بازی فرصتش مهیا شد و زدن ضربه آخر هم واقعا چشم بسته نزدم و دیدم که مهرداد طهماسبی چطور از دروازه بیرون آمده است و خداروشکر که  زحمات بچه ها تبدیل به گل شد .»


 جبیره که عضو تیم امید ایران هم هست در باره شایعات  مبنی بر کنار گذاشتن  کرانچار هم عقیده دارد:« شاید چندان به من این مسائل ارتباطی نداشته باشد و خبری هم از این شایعات ندارم اما فکر می کنم منطقی باشد که مربی که از ابتدا بالای سر تیمش بوده در تیم بماند .»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان