ماهان شبکه ایرانیان

با معرفی برگزیدگان؛

دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش پایان یافت

دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت در کیش پایان یافت
به گزارش ایرنا، در این برنامه گروه های 'حبه'، 'بوک پوینت' و 'پاردیک' به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی شدند و با دریافت جایزه نقدی و لوح این ماراتن مورد تقدیر قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش عصر دوشنبه در آیین پایانی این رویداد علمی گفت: جوانان شرکت کننده در این برنامه در قالب گروه های متشکل از برنامه نویسان جوان و کارشناسان بهداشت و سلامت، به مدت سه شبانه روز برای چهار چالش مهم حوزه سلامت برنامه نویسی کردند.
«علی سلک غفاری» افزود: چهار چالش شامل بیماری های دیابت، تنفسی، قلب و عروق و سرطان هاست که تحت عنوان کلی بیماری های غیر واگیر شناخته شده و در مجموع حدود 50 درصد افراد جامعه با آنها مواجهند.
وی، تشویق به کار گروهی و یافتن راه حل خلاقانه با مسائل، شناسایی ظرفیت ها و استعدادها و جذب سرمایه گذار را از دیگر اهداف این برنامه دانست.

** توافق برای راه اندازی دبیرخانه دائمی ماراتن
رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش ادامه داد: برگزاری موفق این رویداد که با میزبانی مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان منطقه آزاد کیش و حمایت قوی و مستقیم سرمایه گذاران بخش خصوصی محقق شد، موجب گردید تا سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای برپایی دبیرخانه دائمی ماراتن های برنامه نویسی سلامت کشور در کیش به توافق برسند.
وی همچنین از استقرار مؤسسه فناوری های نوین سلامت در کیش خبر داد.
در پایان این آیین، گروه اجرایی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند و لوح سپاس ویژه به علی سلک غفاری رئیس دانشگاه صنعتی شریف کیش و سجاد سنگسری دبیرکل ماراتن برنامه نویسی اهدا شد.
دومین ماراتن برنامه نویسی سلامت از روز هفتم اردیبهشت با حضور 120 نفر از استعدادهای برتر در حوزه های سلامت و برنامه نویسی در کیش آغاز شد و عصر دوشنبه نهم اردیبهشت پایان یافت.
شبس**2094**1339**1917
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان