ماهان شبکه ایرانیان

سریع‌ترین خودروهای مقرون به صرفه‌ در سال ۲۰۱۹ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

با این حال بیشتر افراد در هنگام تصمیم گیری درباره‌ی خرید و یا اجاره‌ی یک خودرو پرفورمنسی نیاز به بررسی قیمت آن خودرو دارند.

سریع‌ترین خودروهای مقرون به صرفه‌ در سال 2019 از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

در صورتیکه از بودجه‌ی خرید نامحدودی برای خرید اتومبیل برخوردارید پیدا کردن خودرویی قدرتمند که تنها در عرض چند ثانیه از حالت سکون به سرعت مجاز در بزرگراه برسد کار دشواری نخواهد بود.

با این حال بیشتر افراد در هنگام تصمیم گیری درباره‌ی خرید و یا اجاره‌ی یک خودرو پرفورمنسی نیاز به بررسی قیمت آن خودرو دارند.

ما لیستی از خودرو‌های سال 2019 را گردآوری کرده‌ایم که ترکیب مناسبی از پرفورمنس، هندلینگ، و سواری جذاب را بدون خالی کردن حساب بانکی شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

این لیست تنها شامل خودرو‌های اسپورت ارزان قیمت نمی‌شود بلکه همچنین اتومبیل‌های سدان، هاچ بک، خودرو‌های برقی، و حتی یک پیکاپ و یک شاسی بلند را نیز در برمی‌گیرد.

این اتومبیل‌ها شاید سریع‌ترین سرعت اوج و یا چابک‌ترین شتاب را نداشته باشند اما با این حال تعادل مطلوبی از قدرت و قیمت را ارائه می‌دهند.

به یاد داشته باشید که امتیازات خودرو‌ها در این وبسایت همزمان با اینکه اطلاعات جدید در دسترس قرار گیرد گاهی دستخوش تغییر می‌شوند، در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازاتی که در صفحات جداگانه‌ی نقد و بررسی مشاهده می‌کنید مغایرت داشته باشند.

اکنون زمان آن فرا رسیده تا به سراغ تعدادی از سریع‌ترین خودرو‌های مقرون به صرفه در بازار کنونی خودرو برویم:

فورد فوکوس 2018 RS

قیمت: 41٫120 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫7

یکی از تنها مدل‌های غیر 2019 در این لیست فورد فوکوس RS 2018 می‌باشد. کمپانی فورد تولید مدل فوکوس را در سال 2019 متوقف کرده است اما این کمپانی همچنان در حال فروش آخرین مدل‌های سال 2018 می‌باشد.

مدل فوکوس علیرغم جدایی قریب الوقوع آن از بازار همچنان از جایگاه بالایی در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما برخوردار می‌باشد.

ورژن فوکوس RS تفاوت زیادی با مدل پایه‌ی فوکوس دارد. این خودرو‌ی متمرکز بر پرفورمنس از یک موتور 2٫3 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت بسیار بالای 350 اسب بخار بهره می‌برد.

همچنین یک سیستم سواری دو دیفرانسیل پیشرفته نیز تمامی خروجی قدرت این موتور را به سطح خیابان متصل نگه می‌دارد.

قطعات آیرودینامیکی این خودرو صرفاً جنبه‌ی تزئینی نداشته و به منظور به اکثر رساندن نیروی رو به پایین همزمان با هدایت هوا برای خنک شدن موتور و ترمز‌ها طراحی شده‌اند.

مدت زمانی که این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز دارد برابر با 4٫6 ثانیه برآورد شده است.

فورد فوکوس RS همچنین به یک حالت دریفت نیز مجهز شده که امکان اجرای نمایشی حرفه‌ای در پیست را برای رانندگان فراهم می‌کند.

سوبارو 2019 WRX

قیمت: 27٫195 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

در میان علاقه مندان به دنیای خودرو این ورژن سوبارو WRX STI است که تمامی توجهات را به خود جلب می‌کند.

اما زمانیکه به دنبال پرفورمنس مناسب در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هستید ورژن پایه‌ی سوبارو 2019 WRX گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

این خودرو در زیر کاپوت خود به یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ فلت با خروجی قدرت 268 اسب بخار مجهز شده است.

تمامی مدل‌های WRX و WRX STI به صورت پیش فرض به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌گردند.

همچنین قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌شود در حالیکه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT نیز به عنوان آپشن قابل خرید خواهد بود.

اگرچه این خودرو از اتاقی جادار بهره می‌برد اما در صورتیکه به دنبال فضای داخلی بسیار زیادی هستید مدل WRX گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود.

چرا که مدل WRX خودرویی است که بر پرفورمنس متمرکز شده است. بیشتر رقبای این خودرو اتاق‌های سطح بالاتری را ارائه می‌دهند.

اگر وجود قدرت بیشتر برای شما دارای اولویت است، مدل WRX STI دارای یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 310 اسب بخار قدرت بوده و از نظر سیستم سوسپانسیون، ترمز، و سیستم هدایت نیز ارتقاء یافته است.

مدل WRX در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما تقریباً در نیمه‌ی پایینی لیست قرار گرفته است.

فورد فیِستا 2019 ST

قیمت: 21٫340 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫1

فورد فیستا ST یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های پرفورمنسی است که می‌توانید بخرید.

کمپانی فورد در زیر کاپوت این خودرو از یک موتور چهار سیلندر EcoBoost استفاده کرده که 197 اسب بخار قدرت را برای این ساب هات هچ کامپکت به ارمغان می‌آورد.

به گفته‌ی منتقدین، این میزان قدرت برای رساندن فیستا ST به سرعت صد کیلومتر در ساعت در 6٫9 ثانیه کفایت می‌کند.

اما ویژگی‌های این خودرو تنها در موتور آن خلاصه نمی‌شود. فورد فیستا ST به همراه امکاناتی از قبیل سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت، یک سیستم سوسپانسیون محکم تیون شده، سیستم کنترل پایداری سه حالته، و ترمز‌های تقویت شده عرضه می‌گردد.

علاوه بر این اتاق این خودرو را نیز می‌توان به صندلی‌های بالشدار Recaro که بخش‌هایی از آن با چرم تزئین شده مجهز کرد.

فورد فیستا جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت به خود اختصاص داده است.

فیات 2019 500 Abarth

قیمت: 20٫495 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫2

Karl Abarth یک تنظیم کننده‌ی خودرو‌های مسابقه‌ای شناخته‌ی شده‌ی ایتالیایی بود که بخاطر توانایی خاص خود در ساخت سیستم‌های اگزوز درجه یک شهرت دارد.

این میراث از طریق فیات 500 Abarth 2019 ادامه می‌یابد حضور آن توسط صدای فوق العاده‌ی اگزوز و پرفورمنسی که نسبت به مدل‌های پایه‌ی فیات 500 برتری دارد، شناخته می‌شود.

مدل 500 Abarth به یک موتور 1٫4 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ اینلاین با توان تولید 160 اسب بخار قدرت مجهز شده است.

طبق گزارشات این هاچ بک ساب کامپکت برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون به 6٫9 ثانیه زمان نیاز دارد.

همچنین یک جفت خروجی اگزوز هم مرکز نیز مسئولیت ایجاد ملودی خاطر انگیز این خودرو را بر عهده دارند.

سوسپانسیون تیون شده‌ی پرفورمنسی این خودرو شامل تعدیل کننده‌‌های منتخب تناوبی Koni و ارتفاع سواری کاهش یافته می‌شود.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به همراه چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی به رنگ Hyper Black عرضه می‌شود، هرچند چرخ‌های 17 اینچی نیز به صورت آپشن قابل دسترس خواهند بود.

علاوه بر این یک سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعت نیرومند به طور استاندارد و یک گیربکس اتوماتیک شش سرعت نیز به عنوان آپشن ارائه خواهند شد.

در آنسوی لوگوی عقرب مدل Abarth تزئینات قرمز رنگ در فضای خارجی، داخلی،‌ و در داخل محفظه‌ی موتور به چشم می‌خورد.

فیات 500 در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما در نزدیکی انتهای لیست قرار گرفته و در قالب مدل‌های کوپه و کانورتیبل نیز قابل خرید می‌باشد.

داج چارجر 2019 R/T

قیمت: 35٫995 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫0

داج چارجر 2019 در حالت پایه‌ی خود به یک موتور شش سیلندر با توان تولید 292 اسب بخار قدرت مجهز است.

با ارتقاء این خودرو به مدل چارجر R/T به لحاظ هزینه در برابر پرفورمنس به نقطه‌ی مطلوبی دست خواهید یافت.

با خرید مدل R/T در ازای مبلغ 35٫995 دلار از یک موتور هشت سیلندر Hemi با خروجی قدرت 370 اسب بخار برخوردار خواهید شد که این موتور با پافشاری شدید این خودرو را به حرکت در می‌آورد.

داج چارجر R/T به همراه ویژگی‌هایی مانند یک سیستم اگزوز فعال،‌ سیستم سوسپانسیون اسپورت تقویت شده،‌ سیستم هدایت تیون شده به صورت ویژه، و تعویض کننده‌های دنده بر روی فرمان که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل هستند عرضه می‌گردد.

طراحی خارجی این خودرو گرایش پرفورمنسی خود را با استفاده از یک سقف القاء هوا، یک اسپویلر بر روی درب صندوق عقب، و ظاهر تهاجمی قسمت جلوی خودرو اعلام می‌کند.

مدل چارجر R/T همچنین در رنگ‌های جسورانه‌ای همچون Destroyer Gray، Plum Crazy، Octane Red، Go Mango، و Tor Red نیز موجود می‌باشد.

مدل چارجر علاوه بر اینکه یک خودرو پرفورمنسی محسوب می‌شود به عنوان یک سدان خانوادگی توانمند با فضای فراوان برای حمل پنج سرنشین نیز شناخته شده است.

این خودرو دارای امکاناتی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی UConnect مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8٫4 اینچی، به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز می‌باشد.

با این حال این خودرو در مقایسه با بیشتر مدل‌های موجود در این کلاس خودرویی قدیمی به شمار می‌رود. این خودرو همچنین در نزدیکی انتهای رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد.

پرسرعت‌ترین نسخه از این خودروی سدان مدل داج چارجر هِلکَت 707 اسب بخاری می‌باشد.

با توجه به قدرت داج چارجر هلکت که بیشتر به اتومبیل‌‌های سوپر خودرو شباهت دارد، قیمت 67٫045 دلاری این خودرو قیمت نسبتاً مناسبی محسوب می‌شود.

فورد موستانگ 2019 EcoBoost

قیمت: 26٫395 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫9

برخی ممکن است بر این عقیده باشند که یک فورد موستانگ مجهز به یک موتور چهار سیلندر کوچک نمی‌تواند یک موستانگ واقعی باشد.

اما باید گفت که این دسته از افراد هنوز با فورد موستانگ EcoBoost 2019 رانندگی نکرده‌اند.

با خرید این خودرو در ازای پرداخت مبلغ 26٫395 دلار از یک موتور 2٫3 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ که قادر به تولید قدرت چشمگیر 310 اسب بخار و گشتاور 350 پوند فوت می‌باشد، برخوردار خواهید شد.

گشتاور تولید شده توسط این موتور همزمان با فاصله گرفتن از چراغ راهنمایی قرمز لبخند را بر روی صورت شما قرار خواهد داد، اما با این حال این راندمان سوخت فوق العاده‌ی موتور این خودرو است که موجب خوشحالی شما در پمپ بنزین خواهد شد.

راندمان سوخت این خودرو از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست برابر با 21 مایل بر گالن در شهر و 32 مایل بر گالن در بزرگراه برآورد شده است.

البته همانند تمامی موتور‌های EcoBoost در صورتیکه از قسمت Boost (تقویت) استفاده می‌کنید نباید انتظار Eco (صرفه جویی) را داشته باشید و در نتیجه راندمان سوخت شما تا حد زیادی به سبک رانندگی شما بستگی خواهد داشت.

مدل پایه‌ی موستانگ EcoBoost به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت عرضه می‌شود و در عین حال یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک 10 سرعت با تعویض دنده‌‌ نرم نیز به صورت آپشن در اختیار مالکین این خودرو قرار خواهد گرفت.

این خودرو در دو سبک بدنه‌ی کانورتیبل و کوپه‌ی فست بک دو در روانه‌ی بازار می‌گردد. این خودرو همچنین جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما را به خود اختصاص داده است.

مدل‌های فورد موستانگ GT با خروجی قدرت 460 اسب بخار، مدل موستانگ Bullitt با توان 475 اسب بخار، و مدل مسابقه‌ای شلبی GT350 با 526 اسب بخار قدرت برای خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند مناسب خواهند بود.

مزدا میاتا 2019

قیمت: 25٫730 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫9

زمانیکه به خودرو‌های اسپورت ارزان قیمت می‌اندیشید نام مزدا MX-5 میاتا به سرعت در ذهن نقش می‌بندد.

اگرچه تا سال 2019 مدل میاتا همواره به مشکل کمبود قدرت دچار بود.

مزدا MX-5 میاتا 2019 بالاخره با یک موتور جدید که 26 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به مدل میاتا 2018 تولید می‌کند این نگرانی را رفع کرده است.

در حالیکه بسیاری از خودرو سازان برای تولید قدرت بیشتر به سراغ توربو شارژر‌ها را رفته‌ و به طور همزمان باعث افزایش راندمان سوخت و کاهش اندازه‌ی موتور شده‌اند کمپانی مزدا به یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر غیر توربو با دور‌های بالا بسنده کرده است.

این موتور قادر به تولید 181 اسب بخار قدرت در مدل‌های 2019 می‌باشد. مدل میاتا با برخورداری از تعادل بی عیب و نقص و هندلینگ فوق العاده، بهترین عملکرد خود را در جاده‌های پر پیچ و خم به نمایش می‌گذارد که رضایت رانندگان را به دنبال خواهد داشت.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت فوق العاده با تغییر دنده‌‌‌‌های کوتاه مجهز است اما در صورتیکه تمایل دارید تعویض دنده توسط خودرو صورت گیرد یک گیربکس اتوماتیک نیز به عنوان آپشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مدل‌های میاتا Club مجهز به گیربکس دنده‌ای از ویژگی‌هایی مانند دیفرانسیل لغزش محدود و سوسپانسیون تنظیم شده‌ی اسپورت به همراه کمک فنر‌های Bilstein نیز بهره می‌برند.

ورژن رودستر میاتا دو سرنشین جایگاهی را در بالای رتبه بندی خودرو‌های اسپورت در اختیار دارد.

این خودرو در نسخه‌های کانورتیبل هارد تاپ مجهز به سقف قابل برداشت و سافت تاپ نیز قابل دسترس خواهد بود.

شورولت کامارو 2019 V6

قیمت: 26٫995 دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

برای خوش گذرانی در شورولت کامارو 2019 نیازی به خرید یک موتور هشت سیلندر نخواهد بود.

آپشن موتور شش سیلندر این خودرو قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت بوده که این موتور در مدل‌های رده‌ی متوسط کامارو LT نیز به صورت پیش فرض موجود می‌باشد.

در حالیکه شورولت کامارو زمانی به عنوان ماسل کار یا خودرو عضلانی که بهترین عملکرد آن در یک مسیر صاف بود شناخته می‌شد اما جدید‌ترین ورژن‌های این خودرو، اتومبیل‌های اسپورت چابک محسوب می‌گردند.

شورولت کامارو به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت عرضه می‌شود، هرچند یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت نیز به صورت آپشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این خودرو همچنین جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما به خود اختصاص داده است. شورولت کامارو همچنین در دو سبک بدنه‌ی کوپه‌ی چهار در و کانورتیبل نیز عرضه می‌گردد.

ورژن کوپه‌ی این خودرو دارای ستون‌های بزرگی در قسمت عقب خود است که نگاه کردن به عقب را به امری دشوار تبدیل می‌کند اما کمپانی شورولت در مدل‌‌های سال 2019 یک آینه‌ی دوربین دید عقب را نیز ارائه می‌کند که نگاه به عقب خودرو را آسان می‌کند.

کمپانی شورولت برای سال 2019 با استفاده از چراغ‌های جلو LED و طراحی جدید قسمت جلو و عقب خودرو ظاهر کامارو را به روز کرده است.

این خودرو همچنین به همراه آپشن‌ها و تجهیزات جانبی دلخواه فراوانی عرضه می‌شود که به خریداران این امکان را می‌دهد تا خودرویی که تماماً متعلق به آنهاست را بسازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان