اختصاصی ایرنا؛

متولدین ۱۳۶۳ به بیست‌ویکمین جشنواره جوان خوارزمی فرا خوانده شدند

متولدین 1363 به بیست‌ویکمین جشنواره جوان خوارزمی فرا خوانده شدند
به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار علمی ایرنا، در فراخوان جشنواره جوان خوارزمی آمده است: این دوره از جشنواره با هدف تسهیل مسیر تجاری‌سازی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات جوانان کشور، شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان و ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان، متقاضیان متولد اول فروردین 1363 به ‌بعد می‌توانند طرح‌های خود را در 16 زمینه علمی از جمله زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط‌زیست، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالورژی‌ و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، هوافضا و عمران ارائه دهند.
همچنین جوانان می‌توانند طرح‌های خود را در چهار محور پژوهشی اعم از پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و نوآوری و ابتکار نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در این دوره از برگزاری جشنواره متقاضیان تا پایان تیرماه 1398 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.Khwarizmi.ir نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی- جشنواره جوان خوارزمی بخش‌ دانش‌پژوهان و فناوران و ارسال طرح به دبیرخانه اقدام کنند.
کسب اطلاعات بیشتر درباره دو جشنواره بین‌المللی و جوان خوارزمی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.khwarizmi.ir و Javan@khwarizmi.ir امکان‌پذیر است.
وزارت، علوم و تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا)، سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO)، شرکت نفت بهران، موسسه فرهنگی اکو (ECI)، در این دوره از برگزاری جشنواره جوان خوارزمی حمایت می‌کنند.
جشنواره جوان خوارزمی توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از سازمان‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
جشنواره خوارزمی که قدیمی‌ترین جشنواره در زمینه علوم فنی و مهندسی در ایران است و از 1366 آغاز به کار کرده است و بخش جوان جشنواره نیز بیستمین و یکمین دوره را پشت سر می‌گذارد.
علمی** 9340** 1055
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان