دادستان کل کشور:

یکی از برنامه‌های قطعی ستاد مبارزه با موادمخدر، آسیب شناسی‌ باشد

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تاکید بر اینکه باید کمر قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر را باید شکست، گفت: یکی از برنامه‌های قطعی ستاد مبارزه با موادمخدر، آسیب شناسی‌ها باشد.

دادستان کل کشوربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشوردر همایش دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های سراسر کشور در بخشی از اظهاراتش تصریح کرد: باید متناسب با شرایط، سدها و موانع لازم را ایجاد کنیم.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر و کسانی که در سراسر کشور مشغول خدمت در این عرصه هستند باید ضمن انجام خدمات، آسیب شناسی را هم انجام دهند تا بررسی شود که چرا موفقیت مورد انتظار را در امر مبارزه با مواد مخدر نداشته و نداریم.

دادستان کل کشور از دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خواست که در کنار خدماتی که انجام می‌دهند، آسیب شناسی را جزو برنامه‌های جدی ستاد قرار دهند و گفت: البته مسئله آسیب شناسی یک امری نیست به متوقف به یک زمان معینی باشد بلکه باید مرتب، مراقبت و مواظبت صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های قطعی و مسلم ستاد مبارزه با موادمخدر، آسیب شناسی‌ها باشد، گفت:در خصوص آسیب شناسی هم کار علمی و هم کار میدانی و هم استفاده از تجربیات دیگر کشورها لازم است تا برای رفع این بلا متناسب با برنامه ریزی‌های دشمن، تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید کمر قاچاقچیان بزرگ را باید شکست، گفت: رحم کردن به این افراد ظلم به جامعه است.

دادستان کل کشور گفت: به کسانی که سلامت، ترقی و پیشرفت جامعه و بنیان خانواده‌ها را برای نیل به اهدافشان و پر کردن جیب خود مورد هدف قرار داده اند، نباید ذره‌ای رحم کرد.

خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر