اسنپ با رسیدن به ۱۰۰ شهر، در همه استان‌های ایران فعال شد

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرد و شهروندان در سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

اسنپ با رسیدن به 100 شهر، در همه استان‌های ایران فعال شد

با گذشت بیش از 4 سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز 100 شهر عبور کرد و شهروندان در سراسر 31 استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

با اضافه شدن 6 شهر بیرجند، ورامین، جهرم،‌فسا، زرین‌شهر و شهرضا از 4 استان کشور به فهرست شهرهای محل فعالیت اسنپ، خدمات این سامانه در تمام 31 استان ایران در دسترس است. اسنپ به رسم همیشگی، بعد از ورود و فعالیت در شهرهای جدید، برای هر یک از کاربرانی که اولین سفر خود را از طریق اسنپ تجربه می‌کنند سفر رایگانی (تا سقف 6000 تومان) در نظر گرفته است. کدهای تخفیف هر یک از 4 شهر به این شرح است:

– شهر بیرجند در استان خراسان جنوبی با کد تخفیف: Hi-BJ

– شهر ورامین در استان تهران با کد تخفیف: Hi-VN

– شهرهای جهرم و فسا در استان فارس با کد تخفیف: Hi-JF

– شهرهای زرین‌شهر و شهرضا در استان اصفهان با کد تخفیف: Hi-ZS

روابط عمومی اسنپ همچنین در گزارش خود اشاره کرده است که اکنون نزدیک به 500 هزار راننده فعال در این پلتفرم اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. از سوی دیگر این سامانه برای بیشتر از 1000 نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ 4 سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان