ونگر: لیورپول بُرد کرد که صلاح را خرید

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال با ستایش از محمد صلاح از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا یاد کرد و گفت تصمیم لیورپول برای جذب او تصمیم فوق‌العاده‌ای بوده.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول و ستاره بزرگ مصری‌اش محمد صلاح فردا چهارشنبه به نوکمپ می‌روند تا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیونل مسی و یارانش جدال کنند، آرسن ونگر، سرمربی سابق و افسانه‌ای آرسنال، صلاح را تحسین کرده، از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا یاد کرده و می‌گوید تصمیم لیورپول برای به خدمت گرفتن این ستاره مصری یکی از خارق‌العاده‌ترین تصمیم‌های این باشگاه بوده است.

 

 

صلاح در سال 2017 از باشگاه رم به لیورپول منتقل شد و در این باشگاه انگلیسی بود که به عنوان یک ستاره بزرگ مورد توجه قرار گرفت. صلاح فصل گذشته با پیراهن لیورپول کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص داد و به همراه این تیم به فینال چمپیونزلیگ رسید.

 

صلاح امسال هم در آستانه تکرار این دو موفقیت قرار دارد و حتی ممکن است با لیورپول بعد از سالها اولین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد.

 

آرسن ونگر در ستایش خود از محمد صلاح گفت:" محمد صلاح فوتبالیست بی‌نظیری است. او با اینکه در رم هم بازیکن خیلی خوب بود ولی در لیورپول بود که شکوفا شد و درخشید".

 

 

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در ادامه گفت:" صلاح بازیکنی استثنایی است. او بعد از جام جهانی کمی دچار افت شد و تا همین چند هفته پیش دوران افت را پشت سر می‌گذاشت. ولی موفق شد دوباره به روزهای اوجش برگردد و همین امروز او یکی از بهترین فوتبالیستهای دنیا است".

 

ونگر در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" باید به لیورپول بابت جذب صلاح تبریک گفت. با اینکه باشگاه‌های زیادی در بازار بود که می‌توانستند صلاح را از چنگ آنها در بیاورند ولی لیورپولی‌ها مصرانه پای تصمیم و انتخاب‌شان ایستادند و حالا از مزایای آن استفاده می‌کنند".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان