سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران مطرح کرد

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن/ اموال شناسایی شده کفاف بدهی‌ها را نمی‌دهد

اسماعیلی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن، گفت: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد و از طرف دیگر میزان اموال شناسایی شده از متهمان در مقایسه با مطالبات شکات برابر نیست و کفاف بدهی‌ها را نمی‌دهد.

سخنگوی قوه قضاییهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده خصوصی سازی شرکت ماشین سازی تبریز اظهار کرد: این پرونده ارتباطی به خصوصی سازی ندارد و ناظر بر داد و ستد ارز خارج از شبکه و فعالیت بسیار گسترده در حوزه ارزی است و بابت آن دادگاه تشکیل و رای صادر شد.

وی افزود: در خصوص سایر موضوعات در این پرونده از جمله موضوع خصوصی سازی، اگر در هیئت داوری سازمان بازرسی کل کشور تخلفی محرز شود، دستگاه قضایی به آن رسیدگی می‌کند.

اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن بیان کرد: روی این پرونده هنوز کار تحقیقاتی انجام می‌شود و در نظر داریم تدابیر اتخاذ کنیم و جلساتی برگزار شده است تا بتوانیم در اولین فرصت، میزان اموال که از متهمان در توقیف است، بین ذینفعان پرونده تقسیم کنیم.

وی در خصوص علت طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده گفت: این پرونده زوایای گسترده‌ای دارد و از طرف دیگر میزان اموال شناسایی شده از متهمان در مقایسه با مطالبات شکات برابر نیست و کفاف بدهی‌ها را نمی‌دهد.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: همچنین خیلی از مالباختگان به مرور شکایت خود را مطرح می‌کنند، برخی افراد از روز اول اقدام به شکایت کردند و مابقی مالباختگان به تازگی در حال مراجعه و شکایت هستند.

خبرنگاری در رابطه با صدور حکم پرونده حسین فریدون پرسید که سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر حکمی برای وی صادر شده باشد هنوز به دست بنده نرسیده است و باید در این خصوص پیگیری کنم.

وی در رابطه با اتهامات این متهم در کیفرخواست گفت: تا زمانی که حکم قطعی صادر نشود قادر به بیان جزییات پرونده نیستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان