مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبرداد

۶۳۸ نفر قربانی حوادث رانندگی در سال ۹۷ در مازندران / کاهش ۲ درصدی تلفات حوادث رانندگی

عباسی گفت: ۶۳۸ نفر در حوادث رانندگی استان مازندران در سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند که دراین این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

638 نفرقربانی حوادث رانندگی در سال 97 در مازندران / کاهش 2 درصدی تلفات حوادث رانندگیمدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: 638 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران در سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند که از مجموع تلفات حوادث رانندگی درسال گذشته در استان مازندران 478 نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی افزود: بر اساس این گزارش شهر‌های ساری و میاندرود با 114، آمل با 100 و بابل با 75 فوتی بیشترین شهر و فریدونکنار با 5 فوتی کمترین شهر‌هایی هستند که در آن گزارش شده است.

عباسی تصریح کرد:در این گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در سال گذشته آمده است: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی با 490 نفر، درون شهری با 148 مورد گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در ادامه عنوان کرد: در حوادث رانندگی سال گذشته 17 هزار و 521 نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش شهرستان‌های ساری و میاندرود با 3 هزار 905، بابل با 2 هزار 431 و آمل با هزار 927 مورد بیشترین و فریدونکنار با 249 مورد کمترین موارد ثبت شده است.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان