تصویب قوانین جدید برای مقابله با آزار جنسی زنان در فرانسه

دادگاه فرانسه بر اساس تصویب قوانین جدید می‌تواند فردی که زنان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده تا مبلغ ۷۵۰ یورو جریمه کند.

تصویب قوانین جدید برای مقابله با آزار جنسی زنان در فرانسهبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، دادگاه‌های فرانسه برای مقابله با آزار و اذیت جنسی زنان در خیابان‌ها طی 8 ماه گذشته 447 مورد جریمه در این خصوص صادر کرده‎اند.

بر اساس قوانینی که در آگوست 2018 در پی موج اعتراضات به خشونت‌های جنسی علیه زنان به تصویب رسیده شد به پلیس فرانسه اجازه جریمه تا مبلغ 750 یورو را به فرد متعرض می‌دهد.

به گفته وزیر برابری فرانسه این قانون تا کنون تاثیر گذار بوده است. این در حالی است که بسیاری از مقامات فرانسه با تصویب این قانون مخالف بوده و معتقد بودند که نمی‌توانیم افراد را به دلیل رفتار‌های متخاصم جنسیتی جریمه کرد.

این وزیر همچنین به سوء استفاده‌های جنسی اینترنتی در فرانسه اشاره کرد که برای مقابله با این جرایم باید اقدام جدی صورت بگیرد.

بر اساس مطالعه انجام شده در اوایل سال 2018 از هر 8 زن فرانسوی یک نفر دست کم یک بار در طول زندگی خود مورد تجاوز قرار گرفته است. 43 درصد از زنان فرانسوی مورد آزار و اذیت جنسی می‌گیرند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان