وقتی مورینیو لقب خود را به لئو مسی داد!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی و سابق منچستریونایتد، در مورد دیدار امشب لیورپول و بارسلونا صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و لیورپول امشب برگزار کننده دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان در استادیوم نوکمپ هستند و مورینیو که اخیرا به یکی از هواداران پر و پا قرص لیونل مسی تبدیل شده، مدعی شد او "آقای خاص" همه ادوار است تا لقبی که سالها پیش برای خودش در نظر گرفته بود را تقدیم به کاپیتان بارسلونا کند.

 

مورینیو گفت: "اگر مسی نبود، این لیورپول بود که به نظر من شانس بیشتری برای صعود داشت اما مسی، مسی است. نمی خواهم بگویم مسی تنها اخیرا آماده بوده و بازیکنی خاص محسوب می شود، بلکه او آقای خاص تمامی دوران فوتبال است و او اخیر دو بار در برابر منچستر یونایتد و بسیاری از دیدارها موفق به گلزنی شده است.

 

 

اما لیورپول نیز تیمی قدرتمند است. ویرژیل فن دایک از آمادگی بالایی بهره می برد و محمد صلاح، روبرتو فرمینو و سادیو مانه در هفته های متوالی موفق به گلزنی شده اند. شما یک بازی مثال بزنید که این سه بازیکن در گلزنی ناکام مانده باشند و این اتفاق به ندرت رخ می دهد.

 

واقعیت این است که فصل گذشته لیورپول موفق شد به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند و در این فصل نیز آنها در نیمه نهایی حاضر شده و به نظر من 50 درصد احتمال حضور در فینال را دارند و اگر بارسلونا مقابل لیورپول نمایشی همانند دیدار رفت مقابل منچستریونایتد ارائه دهد، دچار مشکل خواهد شد."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان