کتاب‌های فیض شریفی در نمایشگاه

فیض شریفی از کتاب‌هایی که در نمایشگاه کتاب امسال دارد، می‌گوید.

کتاب‌های فیض شریفی در نمایشگاه

این شاعر و منتقد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بخشی از آثاری که در سی و دومین نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران دارد، اظهار کرد: مجموعه «شعر زمان ما» شامل آثار سیدعلی صالحی، منوچهر آتشی، شفیعی کدکنی و حسین منزوی است که هر کدام به چاپ چندم خود رسیده‌اند. کتابی دیگر به نام «نمایشنامه‌های من و مامت» است که هفت کتاب در یک کتاب است. همچنین دیگر کتاب‌های من «مناقصات شاعرانه» و «کیمیای رحمانی» است که نشر سیب سرخ منتشر کرده است. نمایشنامه «حسنک وزیر» را بعد از چند سال انتشارات علمی و فرهنگی منتشر کرده که در بخش اول نمایشنامه حسنک وزیر است که به شکل درام درآمده و دو شخصیت اضافه‌تر از آن‌چه در داستان اصلی بوده است، دارد و در موخره آن هم نقد درام حسنک نوشته شده که چرا حسنک درام شده است. 

او با بیان این‌که نمایشنامه‌ها باید به دو صورت دربیایند گفت: یا باید آثار کلاسیک را به شکل درام امروزی درآوریم یا این‌که کار نویسندگان بزرگ دنیا را به شکل بومی ترجمه کنیم. 

شریفی افزود: کتاب دیگر هم «عاشقانه‌های جهان» است که انتشارات مرو، زیرمجموعه انتشارات هیرمند پس از توقفی هفت‌ساله آن را منتشر کرده است. کتاب شعر من نیز با نام «احتمال» توسط نشر هرمز منتشر شده است. 

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر