فن‌دایک: لیورپول باید به خودش افتخار کند

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول می‌گوید تیمش از احتمال به پایان رساندن این فصل، بدون حتی یک جام قهرمانی نگران نیست و حتی با وجود شکست دیشب مقابل بارسا می‌تواند به خود افتخار کند.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره خط دفاع لیورپول که اخیراً به عنوان بهترین فوتبالیست سال انگلیس انتخاب شده بعد از شکست سنگین دیشب مرسی‌سایدی‌ها مقابل بارسلونا می‌گوید تیمش از احتمال اینکه فصل را بدون فتح حتی یک جام قهرمانی به پایان برساند نگران نیست.

 

شاگردان یورگن کلوپ دیشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، در خانه بارسلونا با نتیجه 3-0 مقابل یاران مسی متحمل شکستی سنگین شدند. لیورپول در انگلیس هم درحالیکه دو هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

 

اما فن‌دایک که تیمش بعد از بازی دیشب، روز شنبه برای جدال با نیوکاسل به این شهر سفر خواهد کرد می‌گوید لیورپول در حال حاضر به احتمال اینکه فصل را بدون جام به پایان برساند فکر نمی‌کند. فن‌دایک بعد از شکست دیشب لیورپول مقابل بارسا گفت:" ما به این مساله فکر نمی‌کنیم".

 

مدافع هلندی لیورپول در ادامه گفت:" ما فصل خوبی داشته‌ایم و داریم سعی خودمان را می‌کنیم که فصل را با جامهای قهرمانی به پایان برسانیم. ولی اگر هم این اتفاق نیفتد به تلاش خودمان ادامه خواهیم داد".

 

فن‌دایک در ادامه اظهاراتش افزود:" ما باید به خودمان افتخار کنیم. امشب جلوی یکی از بهترین تیمهای دنیا بازی کردیم و در لیگ برتر هم با یکی از بهترین تیم‌های دنیا در حال رقابت هستیم. ما هنوز در هر دو رقابت برای قهرمانی شانس داریم و تیمهای زیادی هستند که خیلی دلشان می‌خواست الان جای ما باشند".

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان