فردیناند: گرفتن سوارز دانش هسته‌ای نمی خواست

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد که در آن تیم هم‌پست ویرژیل فن‌دایک بوده و در دفاع وسط بازی می‌کرده، ستاره هلندی لیورپول را به خاطر دریافت گل اول لیورپول از بارسلونا کاملاً مقصر دانست.

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند کسی است که مسلماً می‌تواند در مورد عملکرد دفاع‌های وسط نظر بدهد چرا که او  سالها در منچستریونایتد در این پست بازی کرده و در زمان خود یکی از بهترین دفاع وسط‌های دنیا بوده است. فردیناند در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود به ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول که اخیراً به عنوان بهترین فوتبالیست سال انگلیس انتخاب شد، به خاطر گل اول دریافتی لیورپول از بارسلونا که توسط لوئیس سوارز به ثمر رسید انتقاد کرده و فن‌دایک را مقصر اصلی دریافت این گل می‌داند.

 

 

سوارز در نیمه اول مسابقه، در صحنه مورد اشاره فردیناند، خود را بین فن‌دایک و جوئل ماتیپ قرار دارد و با پرتاب بدنش موفق شد سانتر یوردی آلبا را به گل اول بارسا تبدیل کند.

 

فردیناند در این باره گفت:" روی گل اول بارسلونا ویرژیل فن‌دایک کاملاً مقصر است. او می‌تواند سوارز را ببیند. سوارز خیلی روشن دارد با دست اشاره می‌کند که توپ را کجا می‌خواهد. فهمیدن این که دیگر دانش هسته‌ای نمی‌خواهد. سوارز قشنگ جلوی فن‌دایک ایستاده".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" سوارز کسی است که فن‌دایک مامور مستقیم او است. شماره 9 خیلی درشت و واضح پشت پیراهن او نوشته شده. ولی ویرژیل فن‌دایک سر جایش ایستاده و تکان نمی‌خورد. انجام چنین اشتباهی در این پست واقعاً جنایت در حق تیم است".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان