جام قهرمانی لیگ ۲ بر دستان مربی سابق پرسپولیس&#۱۶۰;

تیم خوشه طلایی با گل محسن رحیمی تیم آرمان گهر سیرجان را شکست داد و قهرمان این فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور شد.&#۱۶۰;

به گزارش"ورزش سه"، لیگ 2 این فصل در دو گروه 13 تیمی برگزار شد که در گروه الف تیم خوشه طلایی اول شد و در گروه ب تیم آرمان گهر سیرجان. این دو تیم به لیگ یک صعود کردند و با پایان بازی برگشت بین تیم های دوم دو گروه یعنی داماش گیلان و نیروی زمینی تهران چهره سومین تیم صعود کننده به دسته اول مشخص خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و بازی برگشت دو تیم هم یکشنبه آینده در رشت برگزار می شود. 

دیروز اما در استادیوم شهید چمران ساوه و در حضور نزدیک به 4 هزار تماشاگر و علی پروین و ناصر ابراهیمی بازی فینال لیگ دو بین خوشه طلایی و آرمان گهر سیرجان برگزار شد که در نهایت تیم خوشه طلایی با یک گل محسن رحیمی پیروز و قهرمان این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور شد. علی پروین جام قهرمانی این دوره از بازی ها را به فرهاد خیرخواه کاپیتان تیم خوشه طلایی اهداء کرد. مربی این تیم محسن عاشوری بود. مربی جوانی که حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس به عنوان دستیار مصطفی دنیزلی را تجربه کرد و در برهه ای کوتاه هم سرمربی موقت تیم پرسپولیس بود. 

تیم خوشه طلایی در مرحله گروهی بازی ها و در 24 بازی 16 پیروزی به دست آورد و این بیشترین پیروزی ثبت شده در بین تیم های شرکت کننده در هر دو گروه دسته دوم بود و عنوان بهترین خط دفاعی بازی ها هم به این تیم رسید. شهر ساوه پیش تر با تیم فوتسال شن سا و بازیکنانی چون رضا عقابی در فوتبال کشور مورد توجه بود و این برای اولین بار است که یک تیم فوتبال از شهر ساوه در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور حاضر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان