باشگاه ژاپنی اینیستا، خواهان جذب داوید سیلوا

روزنامه سان گزارش داد باشگاه ژاپنی ویسل کوبه قصد دارد با جذب داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی از او در کنار همونطش آندرس اینیستا استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه ژاپنی ویسل کوبه که پیش از این با به خدمت گرفتن آندرس اینیستا، ستاره بزرگ بارسلونا خبرساز شده بود حالا خود را برای جذب یک ستاره اسپانیایی دیگر آماده می‌کند و این بار داوید سیلوا ستاره 33ساله منچسترسیتی را هدف گرفته است.

 

 

سیلوا که به عنوان هافبک برای منچسترسیتی بازی می‌کند یک سال دیگر با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد اما سیلوا یکی از مهره‌های مهم تیم پپ گواردیولا است و در موفقیت‌ این تیم در فصل اخیر نقش بسیار مهمی داشته.

 

سان می‌گوید باشگاه ژاپنی ویسل کوبه که یکی از جاه‌طلب‌ترین باشگاه‌های حاضر در جی‌لیگ است آماده می‌شود تا با پیشنهاد قراردادی بسیار جذاب به داوید سیلوا و منچسترسیتی او را به ژاپن منتقل کرده و در کنار هم‌تیمی سابقش در تیم ملی اسپانیا، آندرس اینیستا از او استفاده کند.

 

 

بر اساس این گزارش، کوبه که در حال حاضر در لیگ ژاپن وضعیت خوبی ندارد و در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته قصد دارد خط هافبک خود را متحول کند و به عنوان راه‌حل، جذب داوید سیلوا در تابستان پیش رو را هدف گرفته است.

 

اما سیلوا همچنان یکی از مهره‌های مهم سیتی است و اگر تا پایان مهلت قراردادش یعنی یک سال دیگر در این تیم ماندگار شود سالهای حضورش در منچسترسیتی را به ده سال خواهد رساند. داوید سیلوا در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی منتقل شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر