ماهان شبکه ایرانیان

چهارمین برد پیاپی شاگردان سرجیو

نساجی ۱-۲ صنعت نفت، معجزه تیم ۱۰ نفره در شمال!

تیم نساجی مازندران با قبول دومین شکست خانگی خود برابر صنعت نفت آبادان، مقدمات فراهم شدن چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان سرجیو را به وجود آورد.

به گزارش "ورزش سه" از ساعت 17 امروز تیم نساجی در خانه به مصاف صنعت نفت رفت. طلایی پوشان آبادانی با شکست نساجی در این مسابقه به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست یافتند و دومین باخت نساجی در خانه را نیز رقم زدند.


گزارش بازی دو تیم نساجی و صنعت نفت را می‌توانید از این صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


روز: جمعه، تاریخ: 13/2/98
ساعت: 19
ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر
تعداد هواداران: حدود 10 هزار نفر
داور وسط: پیام حیدری

کمک ها: محمدجواد مداح و هادی طوسی

کمک داوران اضافی: کمیل غلامی و یاسر همرنگ

داور چهارم: بابک عباسقلی زاده

ناظر: نادر جعفری


نساجی مازندران:
حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، امید سینگ، حامد شیری، آرفنگ دافه، سجاد آشوری (دقیقه 59- محمد عباس زاده)، لاشا توتاتزه (دقیقه 69- علی شجاعی)
سرمربی: مجید جلالی


صنعت نفت آبادان:
شهاب گردان، عقیل کعبی، فردین عابدینی، میلاد جهانی (دقیقه 63- محمد قریشی)، طالب ریکانی (دقیقه 84- مصطفی احمدی)، محمدرضا غبیشاوی، دی اولیویرا فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، وفا هخامنش، جاناتان بواریتو دوس رایس
سرمربی: پائولو سرجیو

اخراج:

وفا هخامنش

دقایق حساس:


دقیقه2- محمدرضا غبیشاوی از پشت محوطه جریمه شوت زمینی را به سمت دروازه شلیک کرد که این موقعیت راهی اوت شد و از دست رفت.
دقیقه 25- محمد آبشک از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر فرجی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 50- شوت غبیشاوی از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان نساجی بیرون رفت.
دقیقه 55- میلاد جهانی از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد و ضربه سر بالوتلی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 70- فرشاد فرجی را از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر نظری از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 82- از سمت راست زمین موقعیتی برای محمد عباس زاده فراهم شد که شوت این بازیکن پس از برخورد به تیر در ریباند به گل تبدیل شد اما داور آن را آفساید اعلام کرد. در ادامه باز هم این بازیکن بر روی پاس آبشک توانست دروازه گردان را باز کند اما باز هم با اعلام کمک داور آفساید اعلام شد.
دقیقه 88- بالوتلی پس از اشتباه حامد شیری با حامد لک تک به تک شد که گلر نساجی این توپ را به خوبی دفع کرد.
دقیقه 91- شوت خطرناک محمد آبشک را گردان به صورت ناقص دفع کرد اما موقعیتی برای تیم میزبان به دست نیامد.


شرح گل:


دقیقه 45- نساجی صفر صنعت نفت آبادان یک، (بالوتلی): جاناتان بالوتلی مهاجم تیم صنعت نفت از اشتباه مدافعان نساجی نهایت استفاده را برد و با ضربه پای چپ توپ را به تور دروازه رساند.
دقیقه 67- نساجی صفر صنعت نفت آبادان دو، (محمدرضا غبیشاوی): نفتی‌ها در یک ضد حمله بسیار سریع توپ را تا پشت محوطه جریمه پیش بردند که وینیسیوس با ارسال پاسی غبیشاوی را با لک تک به تک کرد و این بازیکن جوان در ادامه بازی درخشان خود طاق دروازه را فرو ریخت.
دقیقه 89- نساجی یک صنعت نفت آبادان دو، (محمدمهدی نظری): نساجی از روی یک ضد حمله توسط عباس زاده شوتی را به سمت دروازه شلیک و این موقعیت در اختیار نظری قرار گرفت و او با پای چپ دروازه گردان را باز کرد.


شرح نیمه اول:

نفتی‌ها در ابتدای نیمه اول با اخراج وفا هخامنش خیلی زود ده نفره شدند. به همین دلیل نساجی با استفاده از امتیاز میزبانی موقعیت‌های نصف و نیمه را بر روی دروازه گردان به وجود آوردند که هیچ کدام ثمری نداشتند. در ادامه بازی در میانه میدان پیگیری شد تا در دقیقه آخر غبیشاوی توپ را تا پشت محوطه جریمه پیش بردند و در ادامه بالوتلی با استفاده از اشتباه مدافعان حریف توپ را به قعر دروازه میزبان فرستاد و برنده به رختکن رفت.


شرح نیمه دوم:

نساجی که بازنده به رختکن رفته بود نیمه دوم را با هدف جبران آغاز کرد. آن‌ها موقعیت‌های خوبی در این مدت به وجود آوردند که هیچ ثمری نداشت. در ادامه نفت بر روی یک ضد حمله توانست به گل دوم خود دست یابد و فاصله خوبی با میزبان ایجاد کند. با به وجود آمدن این نتیجه مجید جلالی تعویض‌های هجومی انجام داد تا دو گل خورده را جبران کند. با این حال شهاب گردان و هم‌چنین خط دفاع نفت مقاومت خوبی از خود نشان دادند و در نهایت گل نظری بی نتیجه ماند و نفت به پیروزی شیرینی دست یافت.
اتفاق ویژه: نساجی پس از باخت به ذوب‌آهن در هفته اول به هیچ تیمی در خانه نباخته بود و حالا دومین شکست خانگی خود را برابر نفت آبادان تجربه کرد.

بهترین بازیکن:

محمدرضا غبیشاوی- این بازیکن جوان در این دیدار و به هنگام صحنه گل اول با حرکت تکنیکی پاس خوبی برای بالوتلی ارسال کرد. هم‌چنین در صحنه گل دوم نیز او به خوبی از پاس بالوتلی استفاده کرد و با ضربه‌ای دیدنی طاق دروازه لک را فرو ریخت تا بهترین بازیکن طلایی پوشان در این میدان سخت باشد.


حاشیه:


*وفا هخامنش در دقیقه هشت مسابقه با خطا بر روی محمدمهدی نظری از زمین مسابقه اخراج شد تا نفت خیلی زود ده نفره شود. در ضمن این مدافع بازی هفته آینده با استقلال را نیز از دست داد.
*محمد عباس زاده بعد از تقریبا نیم فصل دوری سرانجام نزدیک به 35 دقیقه فرصت بازی برابر صنعت نفت را پیدا کرده است.
* هواداران نساجی مازندران برخلاف بازی‌های قبلی در این مسابقه سکوهای ورزشگاه را پر نکرده بودند. این هواداران هنگام ورود تیم نفت آبادان به زمین اقدام به تشویق تیم آبادانی کردند و به آن‌ها خوشامد گفتند.
* تعدادی از طرفداران آبادانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور یافتند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.
* میلاد جهانی بازیکن نفت آبادان که اصالتی مازندرانی دارد قبل از شروع بازی برای هوادارن نساجی گل به ورزشگاه برد.
* تعدادی از خانواده‌ها از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر به تماشای این بازی پرداختند.
* محمد عباس زاده مهاجم باتجربه نساجی مازندران با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت در لیست بازیکنان ذخیره تیمش قرار گرفت.
* پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی نفت آبادان که معمولا کمتر به داوران اعتراض می‌کند، در پی اخراج وفا هخامنش از محدوده مربیان کنار زمین خارج شد و با رفتن به درون محوطه انجام مسابقه نسبت به تصمیم پیام حیدری اعتراض کرد.
* داور مسابقه در اواخر نیمه اول به دلیل تمارض سجاد آشوری مهاجم نساجی در محوطه جریمه نفت آبادان به این بازیکن کارت زرد نشان داد.
* محمد عباس زاده مهاجم نساجی که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، یک گل به ثمر رساند اما این گل به دلیل آفساید این مهاجم مردود اعلام شد.
* اندک طرفداران آبادانی حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند و از چهارمین پیروزی صنعت نفت شادمان بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان