۵+۴ غایب در ترکیب ذوب آهن

استراتژیک‌ترین بازی منصوریان در جم

شاگردان علیرضا منصوریان در هفته بیست و هشتم امروز در شهر جم به مصاف تیم پارس جنوبی خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اگر علیرضا منصوریان بخواهد در بازی امروز تیمش برابر پارس جنوبی، حداقل پنج، شش تغییر به وجود بیاورد ابدا اتفاقی غیرمنطقی نخواهد بود چراکه بازیکنان اصلی ذوب پیش و پس از این بازی، انرژی فراوانی برای حضور در میدان گذاشتند و خواهند گذاشت. بنابر این بیراه نیست اگر بگوییم دیدار امروز سبزپوشان استراتژیک ترین بازی این تیم در ماه های اخیر محسوب می شود.


آنها در روزهای اخیر در دو بازی لیگ برتر مقابل تراکتورسازی و سایپا حضور پیدا کردند. در صورتی که بازی امروز نیز به میدان بروند می توانند بگویند که در 10 روز اخیر در 4 بازی حضور پیدا کردند. یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ برتر! بدین ترتیب اصفهانی ها به طور میانگین هر دو و نیم روز در یک دیدار سخت حضور پیدا کردند. این در حالیست که آنها در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا، باید روز سه شنبه هفدهم اردیبهشت ماه برابر تیم الزورا عراق به میدان بروند و به همین دلیل منتظر تغییرات فراوان منصوریان برای بالانس کردن وضعیت تیمش بودیم.  


سبزپوشان در بازی امروز 4+5 تغییر در ترکیب اصلی خود به وجود آوردند. پنج بازیکن به نام های رشید مظاهری، سیدمحمدرضا حسینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر برای بازی امروز اصلا به جم نیامدند تا از خستگی این دیدار دور بمانند. به غیر از این بازیکنان ثابت در ترکیب اصفهانی ها، چهار بازیکن به نام های وحید محمدزاده، رضا حبیب زاده، ابوذر صفرزاده و مسعود ابراهیم زاده در ترکیب اصلی قرار نگرفتند و بازی را از نیمکت ذخیره ها آغاز خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان