ماهان شبکه ایرانیان

دشتی به دنبال جبران حسرت بزرگ برابر مظاهری

علی دشتی در آخرین دیداری که سایپا با علی دایی پشت سر گذاشت، به پست تهاجمی بازگشت تا یکی از روزهای پرخطر را روی دروازه حریفان داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، وینگر تکنیکی و گلزن سایپا که در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب نارنجی‌پوشان از خود به جا گذاشته، در دیدار با ذوب آهن بعد از مدت‌ها به پست تخصصی‌اش بازگشت و عملکرد خوبی در فاز تهاجمی این تیم به جا گذاشت.

دشتی که در زمان حضور در پارس جنوبی جم نیز نشان داده بود در فاز تهاجمی با سود بردن از قدرت تکنیکی و حمل توپ و ضربات به دروازه قادر به ارائه عملکرد مناسبی است، طی چند دیدار اخیر از سوی علی دایی به عنوان دفاع راست به کار گرفته شده بود.

این بازیکن اما در دیدار با ذوب آهن که با برتری دو گله سایپا همراه بود، بار دیگر به پست وینگر منتقل شد و بارها روی دروازه حریف خطرساز شد. جدی‌ترین حمله او روی فرار از میانه میدان و تک به تک شدن با رشید مظاهری رقم خورد که در ضربه آخر با کامیابی او همراه نبود و گلر ذوبی‌ها با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی‌اش شد.
دشتی در بازی فردا و برابر پدیده شهر خودرو امیدوار است با حضوری دوباره در فاز تهاجمی تیمش بتواند اینبار جشن گل خود را برپا کند و باید دید مدافعان پدیده این اجازه را به او خواهند داد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان