افزایش پرونده‌های آزار جنسی در میان پلیس رژیم صهیونیستی

کانال «کان» رژیم صهیونیستی می‎گوید که پرونده‌های آزار جنسی در میان نیرو‌های پلیس این رژیم طی سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی پرونده‌های آزار جنسی در پلیس رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کانال «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که شکایت علیه آزار جنسی در میان نیرو‌های پلیس این رژیم طی سال گذشته میلادی افزایشی 20 درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش طی سال 2018 حدود 110 شکایت علیه آزار جنسی به واحد تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی از سوی افسران پلیس ارائه شده که این رقم برای سال 2017 حدود 89 مورد و برای سال پیش از آن 65 مورد بوده است.

پلیس اسرائیل در حدود نیمی از این شکایت‌ها به مرتکبان آزار جنسی توصیه کرده تا اصول را رعایت کنند، اما در نیمی دیگر از این پرونده‌ها به قربانیان گفته شده که هیچ جرمی روی نداده است.

این در حالی است که در سال 2016 نیز «رونی الشیخ»، بازرس سابق پلیس رژیم صهیونیستی از پذیرش شکایت‌های آزار جنسی مطرح شده از سوی افراد ناشناس خودداری کرد.

رونی الشیخ گفته بود که پلیس شکایت‌های مطرح شده از سوی قربانیان ناشناس را پیگیری نخواهد کرد، چرا که این امر منجر به ایجاد فرهنگ انتقامجویی در میان نیرو‌های پلیس خواهد شد.

ماه نوامبر سال گذشته نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که 84 درصد از شکایت‌های مرتبط با آزار جنسی در سرزمین‌های اشغالی بدون هیچگونه محکومیتی پایان می‌یابد.

سال 2017 حدود 121 هزار شکایت علیه آزار جنسی در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده بود که 84 درصد از این پرونده‌ها بدون هیچ محکومیتی بسته شده‌اند.

این در حالی است که بر اساس تحقیقاتی که پایگاه «یدیعوت آحارانوت» در سال 2018 نتایج آن را منتشر کرده، حدود 97 درصد از قربانیان آزار جنسی در سرزمین‌های اشغالی از گزارش این موضوع به پلیس خودداری می‌کنند.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد 19 درصد از قربانیان گزارشی به پلیس ارائه نمی‌دهند، چرا که از این موضوع واهمه دارند که پلیس توان پرداختن به این موضوع را ندارد. 13 درصد نیز پلیس را از آزار جنسی صورت گرفته مطلع نمی‌کنند، زیرا بر این عقیده هستند که پلیس رژیم صهیونیستی علاقه‌ای به پیگیری این امور ندارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان